۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۷۳۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید رفتار و گفتارمان در جهت تقویت انقلاب باشد

باید رفتار و گفتارمان در جهت تقویت انقلاب باشد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انتخابات یک فرصت بزرگ است، گفت: کلام و سکوت ما امروز باید در جهت تقویت انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست روشنگری و جهاد تبیین ائمه جمعه، جماعات و روحانیان شهرستان بابل، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر بزرگوار اسلام، دهه مبارکه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: بابل دارالمومنین و دارالعلماست، عالمان بسیار بزرگواری که در گذشته‌های بسیار دور و نزدیک در این شهر و شبستان زحمت کشیدند که ما از آنها بهره‌مند شدیم.

وی تصریح کرد: ما نیاز به فکر کردن، تصمیم گرفتن و بعد عمل کردن داریم، این جلسات برای این است که توجه لازم به امر خطیر و عظیمی که پیش رو داریم که می‌تواند ایران قوی را در صورت حضور حداکثری شکل بدهد و بازدارنده باشد، اگر حضور ضعیف باشد به دشمنان قدرت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توجه روحانیت بابل به مسؤولیت‌های خطیر خود، عنوان کرد: خدای بزرگ در قرآن مجید در رابطه با سوالی که در روز قیامت می‌شود چند جا تذکر می‌دهد، در آیه ۲۴ سوره صافات دستور توقف برای سوال در روز قیامت درباره نعمت دادند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: از ما درباره نعمت‌های بعثت، ولایت، انقلاب اسلامی سوال می‌کنند، همه ما در رابطه با حفظ نعمت یا اتفاقی به نام انقلاب یا پرچم‌دار شدن یک حاکمیت دینی از سوی یک مرجع بزرگ و حاکمیت دینی، مسؤول هستیم.

امام جمعه ساری تاکید کرد: حضور و دفاع از سنگرهای اسلامی با جان و مال، مسؤولیت سنگین و خطیر ما است، کلام و سکوت ما باید در تقویت انقلاب باشد نه ضربه به انقلاب، حفظ نظام اوجب واجبات است.

وی با بیان این که انتخابات یک فرصت بزرگ است تا مردم دوباره حال و هوای انقلابی پیدا کنند، دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار کنند، ادامه داد: هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد، هم باید تبلیغ و هم حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید زمینه‌سازی کنیم که مردم حق خودشان را بگیرند، مردم بصیر هستند و چنین جلساتی باید برگزار شود مردم خودشان را برای این آزمون آماده کنند.

وی با بیان این که عده ای می‌گفتند چرا باید برای مباحث نظامی هزینه‌های کلان صرف شود به جای آن برای مملکت خرج شود، رسما هم شعار می‌دادند که دنیای آینده دنیای گفتمان است دنیای موشک نیست، خاطرنشان کرد: امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر خدای ناخواسته آن فکر تمام می‌شد امروز کار مملکت ما بدتر از سوریه و عراق بود و همه چیز به تاراج دشمن در می آمد.

وی با اشاره به این که بعضی‌ها می‌گویند ما باید آمریکا کنار آمده و سازش کنیم نه چالش، اینها نفهمیدند که آمریکا مرد نیست نامردترین نامردهاست، افزود: مقام معظم رهبری در مقابل یک لیست از مزایای سازش با آمریکا قرار گرفتند و فرمودند که هزینه‌ای که سازش با آمریکا دارد به مراتب از هزینه‌ای که چالش با آمریکا دارد بیشتر است، به هیچ نتیجه‌ای هم نمی‌رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که خواسته‌های آمریکا هیچ حدی ندارد، یادآور شد: امروز می‌گوید هسته ای را بردارید "برجام اول"، فردا می‌گوید موشک را بردارید "برجام دوم"، پس‌فردا می‌گوید پهپاد را بردارید "برجام سوم"، پس آن فردا می گوید که در چهاردیواری مملکت خودتان باشید دست از منطقه بردارید "برجام چهارم"، آخرش می‌گوید بگوئید اشتباه کردیم و برمیگردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که الگوی اصلی ما امام(ره) است، ادامه داد: این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، الگوی اصلی ما امام راحل و منشور روحانیت است.

امام جمعه ساری با بیان این که اگر امروز امام راحل در قید حیات بودند نیز همان تصمیمی که امروز مقام معظم رهبری می گیرند را اتخاذ می کردند، گفت: صلابت، ایستادگی و ایران قوی داشتن با اقتدار نظامی کشور و همچنین حضور در صحنه ملت ایران به دست آمده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات