۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۷۵۶۰۶۲
با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم؛

مراسم تجلیل از مجریان طرح نور برگزار شد

مراسم تجلیل از مجریان طرح نور برگزار شد
مراسم تجلیل از مجریان طرح نور حجاب و عفاف عصر امروز در میدان دفاع مقدس قم با حضور آیت‌الله محمدی عراقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از مجریان طرح نور حجاب و عفاف عصر امروز در میدان دفاع مقدس قم برگزار شد و ابتدای این مراسم با اهدای گل و هدیه از طرف آیت الله محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم به نیروی انتظامی همراه بود.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه تا آخرین لحظه در دفاع از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم، گفت: حضور در بین رزمندگانی که در مقابل هجمه‌های دشمن ایستاده و از انحراف جوانان جلوگیری می‌کنند باعث افتخار است.

مراسم تجلیل از مجریان طرح نور حجاب و عفاف برگزار شد

فرمانده انتظامی استان قم ضمن بیان اینکه طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی کمبود‌های دستگاه‌های اجرایی را جبران نمی‌کند، اضافه کرد: امروز فرزندان ملت در نیروی انتظامی با سعه صدر در صحنه حاضر هستند تا جوانان دوستدار اسلام و قرآن تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند.

همچنین آیت الله محمود محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در ادامه این مراسم با بیان اینکه لباس نیروی انتظامی نماد آرامش است، اظهار داشت: امنیت یکی از بهترین نعمت‌های خداوند است؛ نظام اسلامی حفظ امنیت و آرامش مردم را در صدر مسئولیت‌های خود دارد و پلیس این وظیفه مهم را برعهده دارد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با تاکید بر اینکه بدترین ناامنی ها، ناامنی اجتماعی و اخلاقی است، گفت: اگر پلیس وارد بحث حجاب شده از باب امنیت برای نوامیس مردم است؛ اما نباید غفلت شود که مسئله حجاب وظیفه‌ای فرهنگی و اجتماعی است.

در پایان مراسم رژه خودروهای طرح نور حجاب و عفاف در حضور رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم، فرمانده انتظامی استان قم و نیرو‌های انتظامی برگزار شد.

ارسال نظرات