۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۴۹۹۸۱

اهدای هدایای رهبر انقلاب به مدال‌آوران کرمانشاهی مسابقات هانگژو

اهدای هدایای رهبر انقلاب به مدال‌آوران کرمانشاهی مسابقات هانگژو
کرمانشاه ـ آیین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران کرمانشاه در مسابقات آسیایی هانگژو با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران کرمانشاه در مسابقات آسیایی هانگژو با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

در این آیین که پیش از نماز جمعه امروز و در حضور نمازگزاران کرمانشاهی برگزار شد، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به پنج مدال آور استان در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین اهدا شد.

ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو خوش درخشیدند و موفق به کسب پنج  مدال رنگارنگ (دو طلا و سه نقره) شدند.

در بازی‌های آسیایی، آرین سلیمی در رشته تکواندو و در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو هم هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، شهلا بهروزی‌راد در رشته پاراکانو قایقرانی و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال‌آوران کرمانشاهی در این رقابت‌ها بودند.

گفتنی است که هرمز صیدی مدالش را تقدیم مردم مظلوم فلسطین و غزه کرده است./1400/

ارسال نظرات