۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۵۶۰۳۱

استقرار و فعالیت ۲۰ میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا

استقرار و فعالیت ۲۰ میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا
طرح استقرار میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش‌ها و واحدهای مختلف این مؤسسه علمی حوزوی اجرا شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طرح استقرار میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش‌ها و واحدهای مختلف این مؤسسه علمی حوزوی اجرا شد.

در این طرح، ۲۰ میز خدمت به منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش‌ها و واحدهای مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مستقر شدند.

استقرار و فعالیت ۲۰ میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س)

در مجتمع آموزشی تربیتی هدی ۶ میز خدمت، آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام ۳ میز خدمت و مهدکودک شکوفه‌های بهار ۲ میز خدمت راه اندازی شده است.

همچنین در مزار شهدای گمنام، اداره رفاه و سلامت طلاب، دانشکده هدی، ساختمان اداری مالی، کتابخانه، مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، ساختمان معاونت آموزش و تربیت و ساختمان اداری آقایان یک میز خدمت فعالیت می‌کند.

طرح استقرار میزهای خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور بهره‌مندی از مشارکت حداکثری خانواده بزرگ این مجموعه فخیمه، در همه بخش‌ها اعم از مراکز حوزوی و غیرحوزوی اجرا شده است.

اساتید، طلاب، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و همه فراگیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند تجربیات و خاطراتی را که از حضور در این مجموعه دارند، به صورت صوتی و یا نوشتاری در اختیار مسئولان میزهای خدمت قرار دهند.

استقرار و فعالیت ۲۰ میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س)

همچنین فراخوان جمع آوری اسناد تاریخی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شده است و مخاطبان می توانند اسناد مکتوب، دیجیتالی و هر نوع سندی که در اختیار دارند، به دبیرخانه تحویل دهند؛ این اسناد پس از پایان اجلاسیه به صاحبان اثر برگردانده می‌شود.

مخاطبان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به واسطه همکاری با میزهای خدمت در پیشبرد اهداف دبیرخانه، بازشناسی و معرفی هویت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ترسیم جایگاه و رسالت راهبردی این مجموعه عظیم در طول چهل سال خدمت به ساحت علم و معنویت سهیم خواهند بود.

فراخوان دعوت به همکاری در دبیرخانه چهلمین سال تاسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان جمع‌آوری اسناد تاریخی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

راه های ارتباط با دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها:

شماره تماس دبیرخانه مرکزی: سرکار خانم طیبه حیاتی  ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴

دفتر دبیرخانه در مجتمع آموزشی تربیتی هدی: سرکار خانم حاتمی  ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۷۹

دفتر دبیرخانه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی: حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزوش  ۰۲۵۳۲۹۲۵۱۰۴

نشانی پست الکترونیک: jz۴۰ac@gmail.com

آی‌دی ایتا: @jz۴۰ac

ارسال نظرات