۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۰۲۰۶
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

لزوم توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران

لزوم توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان، ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی(ع) روز مرد و پدر، افزود: به‌نظرم معدل سلامت در میان جامعه ورزشکاران بیشتر از سایر بخش ها است، در این صورت معدل تعقل و عقلانیت نیز بیشتر خواهد بود چرا که گفته شده عقل سالم در بدن سالم است.

وی جامعه ورزشکاران را الگوی همگان دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین جاهایی که می‌توانیم ثلث ارث را مصرف کنیم تهیه یک زمین یا امکانات ورزشی است که امروز از لازم‌ترین مسائل بوده و یک عبادت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جامعه ورزشکاران مازندران به‌ویژه از یک سطح و تراز ارزشی بالاتری برخوردار هستند، گفت: ما اینجا به اندازه ۱۷ استان قهرمان داریم، هم در حوزه قهرمانی ورزشی و هم قهرمانی ارزشی، بیش از بیست قهرمان ما از مسابقه با رژیم آدم‌کش صهیونیست جنایت‌کار خودداری کردند و حاضر شدند در حوزه ورزش تنزلی داشته باشند تا در حوزه ارزش نام‌آوری و مدال‌آوری داشته باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولان و خیران باید به جامعه بانوان در کنار آقایان توجه داشته باشند، ادامه داد: جانبازان عزیز نیز افتخارات خوبی را در حوزه ورزش برای ما آفریدند که باید به این بخش نیز توجه شود.

وی تاکید کرد: از مازندران باید وزیر کشاورزی و وزیر ورزش انتخاب شود چرا که در هر دو بخش قطب هستیم، حال که وزیر نداریم باید به استعدادهای درخشان استان توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خواستار توزیع عادلانه امتیازات، حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد و گفت: دستگاه‌ها سهم یک درصدی اعتبارات عمرانی ورزشی را فراموش نکنند، جذب قهرمانان ملی باید مورد تاکید جدی باشد، تجهیزات ورزشی قهرمانان حتما تامین شود و بیمه اجتماعی مربیان ورزشی مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تصریح کرد: حامیان مالی تیم‌های ورزشی در لیگ کشور، استان و شهرستان ها باید همت بیشتری داشته باشند و دفاتر هیات‌های ورزشی جامعه خیرین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان اذعان داشت: همکاری همه نهادها و ادارات با این جامعه فرهیخته، فداکار، باهمت، ارزشمدار و قهرمان ضرورت دارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات