۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۷۵۰۱۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت نقش آفرینی رسانه ها در تحقق حضور حداکثری در انتخابات

ضرورت نقش آفرینی رسانه ها در تحقق حضور حداکثری در انتخابات
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت نقش آفرینی رسانه ها در تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان، با بیان این که کشور در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار دارد، گفت: انتخابات عرصه مرزبندی خطوط فکری و جناحی نیست و برای داشتن ایران قوی به انتخابات قوی نیاز است.

وی با بیان این که برای انتخابات حساس پیش رو نیاز است تا همه جریانات هم نگاه و هم‌نظر باشند و به مشارکت حداکثری توجه کنند، افزود: در کنار نگاه به حضور حداکثری، به انتخاب فرد اصلح نیز از سوی همه جریانات باید توجه شود تا با راهیابی شایستگان، مجالس قوی داشته باشیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ایجاد شور و هیجان انتخابات و معرفی نامزد نیاز به تبلیغات دارد، تصریح کرد: برای ایجاد جو رسانه ای و اطلاع رسانه ای نیاز است تا همه خبرنگاران پای کار بیایند و با آگاهی بخشی به مردم، رسالت خود را انجام دهند.

وی با بیان این که از همه خبرنگاران مازندران که در عرصه اطلاع‌رسانی کشور پیشرو هستند، تشکر می‌کنم، ادامه داد: برخی از موضوعاتی که در استان پیگیری داشتیم، رسانه های مازندران برای جریان سازی و اطلاع رسانی پای کار بودند که امور بر زمین مانده مردم به خوبی به نتیجه رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رسانه های معاند تمام توان خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم به میدان آوردند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات از منویات رهبر معظم انقلاب است و همگان باید برای تحقق آن وارد عمل شوند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات