۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۵۶۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور مردمی، ایران قوی را شکل می‌دهد/ مسئولان نباید گرفتار اشرافیت شوند

حضور مردمی، ایران قوی را شکل می‌دهد/ مسئولان نباید گرفتار اشرافیت شوند
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه حضور مردمی ایران قوی را شکل می‌دهد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند دو امتحانی است که دشمنان می‌خواهند در آن مردود شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع مردم شریف بخش دودانگه ساری در مسجد جامع شهر محمدآباد با اشاره به این که همه ما از نارسایی‌های زندگی و مشکلات گلایه‌هایی داریم اما به فرموده امام صادق(ع) باید به فکر نعمات مذکور باشیم دوم اینکه بله همه ما وظیفه داریم کاری کنیم که مشکلات حل و کم شود، گفت: مسئولان ما باید مثل حضرت علی(ع) باشند اما مردم ما نباید مثل مردم زمان علی(ع) باشند که الحمدالله مردم ما آنطور نیستند.

وی افزود: این مردم با مقاومت، اعطای شهید و بودن پای انقلاب و مشارکت حداکثری در ۳۶ انتخابات با رای ۹۰۰ میلیونی این را نشان دادند، امام راحل و رهبر عزیز نیز بر این موضوع تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مسئولان ما باید مسیر و مشی امام علی(ع) را دنبال کنند، ادامه داد: امام علی(ع) همواره دغدغه مردم داشت، در عدالت قاطع بود، حکومت عدل علی شعار انقلاب اسلامی ما بود.

امام جمعه ساری تاکید کرد: مردم انتظار ندارند که مسئولان وقتی به پست و مقام رسیدند به درد آنها توجه نداشته باشند یا دست‌درازی به بیت المال داشته باشند یا فساد کنند.

وی، اشرافیت را بدترین آفت دانست و گفت: مسئولان ما نباید گرفتار اشرافیت شوند، وقتی گرفتارش شدند دیگر به یاد مردم نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به طرح مسائل در این منطقه، تاکید کرد: وظیفه مسئولان رسیدگی به این مشکلات است البته بنده یک مقام اجرایی نیستم اما مشکلات را ان‌شاءالله پیگیری می‌کنم، سفر استاندار به این منطقه انجام و همین مشکلات مطرح شد.

امام جمعه ساری به ولایی بودن مردم این منطقه و داشتن زندگی سنتی یادآور شد: انتظارمان این است که خواهران این منطقه در شهر بی‌حجاب نباشند و اهل ناهنجاری و بی‌بندوباری نشوند، والدین فرزندان خود را از آتش جهنم حفظ کنند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند وای به فرزندان آخرالزمان، چرا که والدینشان مسلمان بوده اما دغدغه دین بچه‌ها را ندارند و از این جهت گلایه کرده بودند.

وی اظهار کرد: گفتن و شنیدن مشکلات شما عبادت است، چرا که مشکلات دغدغه کل روستا است، پیگیری آن هم عبادت است امیدواریم به نتیجه برسد، ما دو امتحان بزرگ در دو ماه پایانی سال جاری داریم در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه و دنیای استکبار می‌خواهد ما در این دو امتحان مردود شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی اعلام کرد: دنیای استکبار بر طبل تحریم انتخابات و ۲۲ بهمن و کمرنگ شدن حضور مردمی در این دو روز می‌کوبد، چون حضور مردمی ایران قوی را شکل می‌دهد، بخشی از ایران قوی به موشک و پهباد و سلاح‌های پیشرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: شهدا منتظر مشارکت حداکثری مردم هستند و امیدواریم از این آزمون به شایستگی بیرون بیاییم، ببینیم بیش از ۹۰ درصد مردم دودانگه در انتخابات شرکت کردند تا وجود نازنین امام زمان (عج) خوشحال شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر این که زندگی درست این است که بر محور دین و ولایت باشد، اذعان داشت: علمای بزرگ منطقه دودانگه ساری مایه افتخار هستند، شما هم مردم خیلی خوبی هستید./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات