۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۸۲۹۹
امام جمعه همدان:

همدان به قطب سلامت غرب کشور تبدیل شود

همدان به قطب سلامت غرب کشور تبدیل شود
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اهمیت ساخت و تجهیز بیمارستان، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان، اگر در حوزه بیمارستانی در این منطقه سرمایه گذاری شود، جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در آیین گشایش بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: باید از کادر درمان، پزشکان و مجموعه علوم پزشکی همدان به جهت پیگیری و تلاش‌های انجام شده در طول سال تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت و تجهیز بیمارستان، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان، اگر در حوزه بیمارستانی در این منطقه سرمایه گذاری شود، جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در این عرصه حمایت از همدان، به معنای حمایت از استان‌های غرب کشور است، ابراز کرد: انگیزه‌ای که در عرصه‌های مختلف برای خدمت‌ به مردم در دولت وجود داشت موجب شد تا کارها به سرعت پیش رود و امروز شاهد گشایش رسمی این بیمارستان هستیم.

وی با بیان اینکه در این جلسات باید شنونده دغدغه‌های جامعه پزشکی و پرستاران باشیم، اظهار کرد: مسئولان برای صحبت تریبون‌های فراوانی دارند اما بهتر است تا در این جلسات تریبون در اختیار جامعه پزشکی و پرستاران قرار گیرد و ما شنونده حرف‌های آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم برخی از مشاغل همیشه سر آنها خلوت باشد، خاطرنشان کرد: قطعا این بیمارستان برای مجموعه استان همدان به ویژه کودکان بسیار ارزشمند است، اما مبارک بودن این بیمارستان به خالی بودن آن است و امیدواریم تعداد کودکان بیمار کاهش یابد.

ارسال نظرات