۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۳۳۱۴۹
امام جمعه همدان:

دولت های غربی از پیشرفت‌های نظام اسلامی نگران هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پیشرفت های روز افزون کشور ما در عرصه های مختلف سبب تحسین ایران از سوی کشورها مختلف جهان شده است و دشمنان نظام ما با وجود دسیسه های فراوان نتوانسته اند مقابل پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور ما بایستند.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در همدان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مشکل آمریکا و کشورهای غربی با ایران بر روی مسایل هسته ای، غنی سازی و بمب اتم نیست و آنها به این امر که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست اعتقاد دارند، دولت های غربی از رشد و تعالی نظام و انقلاب ایران نگران هستند.


وی ادامه داد: پیشرفت های روز افزون کشور ما در عرصه های مختلف سبب تحسین ایران از سوی کشورها مختلف جهان شده است، دشمنان نظام ما با وجود دسیسه های فراوان نتوانسته اند مقابل پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور ما را بگیرند.

 
امام جمعه همدان گفت: سران استکبار به دنبال ظلم و زور گویی هستند و در مکتب عاشورایی ما ظلم به مظلومان و بی تفاوتی در برابر زورگویی دشمنان معنایی ندارد.


آیت الله طه محمدی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: تفکر بسیج منجر به نجات سوریه، لبنان و غزه از دست اهریمنان و جلوگیری از سقوط بغداد شد، خدا را شاکریم که این یادگار مقدس امام راحل امروز در کشور های اسلامی در حال شکل گیری و تثبیت است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج باید در همه ساختارهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، حوزه اخلاق و تربیت ورود پیدا کند و تمام این ساختارها با عطر و بوی بسیج ارزشمند شود.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: خلوص نیت، صداقت و کارهای جهادی از ویژگی های بارز تفکر بسیجی است، اگر تمام اقشار مردم اعم از مدیران، هنرمندان، کاسبان، معلمان و همه مردم با تفکر مخلصانه و خداپسندانه بسیجی عمل کنند، مشکلات و معظلات جامعه به پایان می رسد.

آیت الله محمدی ادامه داد: بصیرت نیز یکی از ویژگی ها و معیار های انسان بسجی است، زیرا بسیجی حق و باطل، خوب و بد، دوست و دشمن را می شناسد و راه درست را درپیش می گیرد.


امام جمعه همدان از تلاش های استاندار برای برگزاری همایش بین المللی فرصت های شغلی در اواخر آبانماه امسال تقدیر کرد و گفت: استاندار بسیجی وار برای ایجاد فرصت های شغلی و رفع معضل بیکاری تلاش می کند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ساخت سه پروژه سرنوشت ساز مصلی همدان، مدرسه امیرالمؤمنین(ع) و جامعه الزهرا(س) در همدان جریان دارد که این پروژه ها پایگاه های اعتقادی و معنوی همدان هستند که نیاز جذب اعتبار و تلاش در روند ساخت آنها است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات