۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۵۰۴۰۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سند ۲۰۳۰ استقلال فرهنگی ایران را از بین می برد

امام جمعه خرم ‌آباد اجرای سند ۲۰۳۰ را اهانت به مقام معلم دانست و گفت: برای حفظ استقلال فرهنگی باید این سند متوقف شود و فرمایشات رهبری فصل الخطاب قرار گیرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با سند 2030 بیان داشت: سند ۲۰۳۰ مغایر با قانون اساسی است.

وی سند 2030 را تحمیل فرهنگ غرب و ترویج سبک زندگی غربی دانست و گفت: این سند تنظیم شده از سوی یونسکو استقلال فرهنگی ایران را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به هشدار رهبر معظم انقلاب در رابطه با جمع کردن این سند خاطرنشان کرد: متولیان امر نباید در پی توجیه باشند بلکه باید به هشدار رهبری توجه کنند.

وی با بیان اینکه دولت، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در برابر فرمان رهبری باید دستور توقف این طرح را می دادند، تصریح کرد: وزارت خانه علوم و آموزش و پرورش از رهبری عذرخواهی کنند.

سخنان رهبری فصل الخطاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب دانست و افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب می فرماید این سند جایز نیست، نباید در جمع آوری این سند سستی صورت گیرد.

وی حفظ مقام معلم را خواسته همه دانست و اظهار داشت: همه ما خواهان توقف سند 2030 هستیم و می خواهیم استقلال آموزش و پرورش حفظ شود.

امام جمعه خرم آباد اجرای سند 2030 را اهانت به معلمان دانست و یادآور شد: با توقف این سند باید در حفظ استقلال فرهنگی کشور و مقام معلم گام برداشت./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات