۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۱۹۴۸۱

مؤسسه تحقیقاتی دارالعلم دانش پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه تحقیقاتی دار العلم لمدرسة اهل البیت(ع) در راستای نقد اندیشه‌های وهابیت از میان برادران طلبه تعداد محدودی دانش‌پژوه می‌پذیرد.
مؤسسه تحقيقاتي دارالعلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه تحقیقاتی دار العلم لمدرسة اهل البیت(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نقد اندیشه‌های وهابیت از میان برادران طلبه از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 95ـ96 تعداد محدودی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

 

شرایط پذیرش در این مؤسسه التزام به مقررات آموزشی، اتمام پایه 10 و حد اقل یک سال شرکت در درس خارج، موفقیت در آزمون کتبی و قبولی در آزمون شفاهی است.


از مزایای این دوره اشتغال به کار برگزیدگان دوره در بخش تحقیقات مؤسسه پس از پایان دوره، پرداخت شهریه مکفی، اعطای گواهی اتمام دوره تربیت محقق ویژه وهابیت شناسی از سوی مؤسسه و تأمین منابع کتابخانه‌ای و اینترنتی می‌باشد.

 

گفتنی است نام نویسی این آزمون از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.darolelam.ir  امکان‌پذیر و زمان نام نویسی تا 15 اسفند 94 و زمان برگزاری آزمون 26 فروردین 95 است.

 

لازم به ذکر است منابع این آزمون عبارت از کتاب‌های التوحید و الشرک فی القرآن الکریم از آیت الله سبحانی، شفاء السقام فی زیارة خیر الانام از تقی الدین سبکی و الصواعق الالاهیه فی الرد علی الوهابیة از سلیمان ابن عبد الوهاب هستند.

 

شایان توجه است اولویت پذیرش با کسانی است که در زمینه نقد وهابیت کتاب، مقاله و یا اثر علمی داشته باشند و فارق التحصیل رشته‌های تخصصی به ویژه مؤسسه شیعه شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب باشند.

 

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فوق مراجعه و یا با شماره 37740729 تماس بگیرند./843/ت303/ی

ارسال نظرات