۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۶۴۱
آقا محمدی:

تعامل به معنای تعظیم کردن به غرب نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:تعامل سیاسی باید وجود داشته باشد، اما تعامل به معنای تحت اختیار غرب قرار گرفتن و تعظیم کردن به آن ها نیست.
آقامحمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی آقامحمدی امشب در آخرین شب از مراسم گرامیداشت سی و‌ نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، بر ضرورت قدردانی از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: امروزه مسؤولان جمهوری اسلامی باید نسبت به دین پایبند باشند و غرب زده نشوند؛ مسؤولان باید متدینانه عمل کنند، نه اینکه در سایه مدرنیته شدن ارزش ها و آرمان های دینی را فراموش کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: هم اکنون که حقیقت را دیده ایم و مبانی انقلاب را درک کرده ایم، دیگر جایی برای ریزش و غرب گراشدن باقی نمی ماند.

وی افزود: امروزه بهترین راه برای قدردانی از انقلاب اسلامی این است که دوران طاغوت را برای جامعه به ویژه برخی مسؤولان یادآور شویم؛ متأسفانه امروزه نعمت بی بدیل انقلاب را در اختیار داریم، اما در قبال جریان هایی که می خواهند آن را به انحراف بکشانند، سکوت می کنیم، سکوت در مقابل جریان های انحرافی سبب از بین رفتن ارزش های انقلاب اسلامی می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: انقلاب اسلامی قدرت های برتر آن دوران یعنی شوروی و آمریکا را در هم شکست، برای همین از همان دوران تا کنون علیه انقلاب نقشه های بسیاری کشیده و توطئه های بسیاری انجام داده اند، اما در هیچکدام از برنامه های شان موفق نشدند؛ امروزه آمریکا از خطر استراتژیک ایران می هراسد.

وی با بیان اینکه حضور ایران در منطقه و شکست طرح های استکبار سبب خشمگین شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: اینکه امروزه غربی ها با انقلاب دشمنی می ورزند، حاکی از آن است که هنوز در راهی که امام راحل برای مان ترسیم کردند، قرار داریم.

آقامحمدی با بیان اینکه امروزه غربی ها می دانند که تز انقلاب اسلامی کاملاً مغایر با استراتژی استکبار است، تصریح کرد: امروزه نباید برخی مسؤولان معتقد باشند که می توانیم با آمریکا متحد شویم؛ البته ناگفته نماند که تعامل سیاسی باید وجود داشته باشد، اما تعامل به معنای تحت اختیار غرب قرار گرفتن و تعظیم کردن به آن ها نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، بیان کرد: آمریکا در افغانستان و عراق بیش از شش هزارمیلیارد دلار هزینه کرد تا به ایران حمله کند، اما شکست خورد؛ اینها نشانگر دشمنی آنها با انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی مسؤولان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری شخصی که با ایشان داشتم فرمودند «حکومت وزر و وبال است و ما این را پذیرفتیم تا با ظالم بجنگیم، اگر ما حکومتی ساختیم که بخواهیم با ظالم کنار بیاییم، باید آن را رها کنیم»؛ بر این اساس ما در منطقه حضور داریم تا با ظلم مطلق یعنی آمریکا مقابله کرده و عراق، سوریه و غیره را در جریان زمینه سازی برای حکومت جهانی مهدوی با انقلاب اسلامی همراه کنیم.

آقامحمدی با بیان اینکه معنویت و امدادهای غیبی رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی بوده و است، یادآور شد: اینکه رهبر معظم انقلاب در اوج شکوه و اقتداری که دارند، در مسجد جمکران و مشاهد مشرفه حضور پیدا می کنند، نشانگر این است که قدرتی ماورای قدرت های دنیوی وجود دارد که جریان انقلاب را هر روز زنده تر و پویاتر می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تحلیلی از اوضاع نابسامان عربستان سعودی ارائه داد و بیان کرد: وضعیت کنونی عربستان کاملاً با انقلاب سفید زمان شاه مطابقت دارد؛ عربستان با هزینه های بسیاری که دارد، نخواهد توانست تا چند سال دیگر دوام بیاورد، برای همین به ناچار سراغ عملیاتی سازی سند 2030 می رود و با همان وضعیتی که شاه در جریان انقلاب سفید روبه رو شد، مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه آمریکا در برابر سیاست های ایران اسلامی توان مقاومت ندارد، تصریح کرد: ایران از همه سو عرصه را برای استکبار جهانی تنگ کرده است، برای همین ترامپ در هر سخنرانی که دارد نسبت به ایران فحاشی می کند.

آقامحمدی با بیان اینکه شعارهایی مانند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» از جمله شعارهای آمریکایی و صهیونیستی است، ابراز داشت: امروزه همه افراد جامعه باید با بصیرت باشند و گول افراد منحرف و فاسدی که متأسفانه در بدنه نظام وجود دارند را نخورند؛ باید باور کنیم که راه حفظ انقلاب اسلامی احیای امر به معروف، انتخاب درست و حمایت از صالحان است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کتاب فجر ماندگار رونمایی شد./841/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات