۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۹۶۹
امام جمعه پاکدشت:

بسیج مستضعفین مصداق بارز یاری دهندگان دین خدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت گفت: خداوند، امت پیامبر را به واسطه مستضعفانش یارى مى‌دهد که امروز بسیج مستضعفین مصداق بارز آن است.
بسیج مستضعفین مصداق بارز یاری دهندگان دین خدا است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته پاکدشت با اشاره به زندگی درخشان امام سجاد(ع) گفت: امامت 35 ساله آن حضرت، جزء بهترین دوران تاریخ شیعه است و زندگی این امام معصوم از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فردی برای شیعیان بسیار آموزنده است.
 
امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: حضرت سید الساجدین(ع) از راویان واقعه عاشوراست چرا که خود در صحنه حاضر بودند و با روایت آن، از قیام اباعبدالله و وقایع عاشورا پاسداری کردند.
 
وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام است و افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با بیان 3 شاخصه اصلی بسیج، اظهار داشت:  اخلاص، بصیرت و حرکت به موقع و به اندازه از خصوصیات بسیج است و هر که این شاخصه ها را داشته باشد؛ بسیجی است.
 
حجت الاسلام لزومی با تأکید بر اینکه این شاخصه ها را به واقع می توان در ایام 8 سال جنگ تحمیلی و حتی پس از آن نیز مشاهده کرد، افزود: همیشه حضور بسیج در عرصه ها، نتایج مثبتی را به همراه داشته است.
 
وی تصریح کرد: ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند.
 
بسیج مستضعفین، مصداق بارز یاری دهندگان دین خدا
 
امام جمعه پاکدشت با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام مطرح کرد: خداوند، امت رسولش را به واسطه مستضعفین یارى مى نماید و امروز بسیج مستضعفین مصداق بارز آن روایت است.
 
حجت الاسلام لزومی ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای با یاد آوری سخنان امام و رهبری مبنی بر عدم اعتماد به دولت آمریکا گفت: امیدواری ملت ما این است که مذاکرات ختم به خیر شود و قطعاً پایان ماجرا منجر به عزت اسلام، مسلمانان و ملت ایران و شکست و ذلت کفار خواهد شد.
 
وی در پایان تعامل و همکاری شهرداران و مردم را خواستار شد و گفت: شهرداران مواظب اموال بیت المال باشند و حتی یک روز خود را هم به بطالت نگذرانند تا شاهد شکوفایی شهرستان باشیم.
 
 
گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته مسؤولان شهرستان از نمایشگاه عکسی که به مناسبت هفته بسیج در صحن مصلی امام خمینی(ره) برپا شده بود، دیدن کردند.
 
 
شایان ذکر است بسیجیان این شهرستان قبل از شروع نماز جمعه در قالب حلقه های صالحین به بیان مسایل فرهنگی و بصیرتی پرداختند./804/پ202/ب4
ارسال نظرات