۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۹۴۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قوه قضاییه اعتماد را در جامعه حکم‌فرما کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که قوه قضاییه باید نقش پاسداری خود از انقلاب را به خوبی ایفا کند، گفت: احیای حقوق شهروندی و بیت المال از ضرورت ها است که باید در اولویت کاری قوه قضاییه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی این استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، با تبریک میلاد باسعادت حجت بالغه حضرت حق، مهدی موعود(عج) و عنایت حضرت باری تعالی در این ایام به جمهوری اسلامی، اظهار داشت: 24خردادماه یکی از عنایات ویژه حضرت حق به این کشور بود که حضور پرشور مردم در این روز، همه تحلیل ها را برهم زد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که اگر این حماسه بزرگ به صورت ویژه عنوان نگرد، ناسپاسی است، گفت: مهم ترین نتیجه ای که از این لطف خداوند متعال می توان گرفت، این است که مردم به وظیفه خود درست عمل کردند و از ارزش ها خوب پاسداری کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، توجه دادن مردم به تاریخ انبیاء را از کارهای مستمر قرآن بیان کرد و ادامه داد: لازمه عبرت گرفتن از حواث گذشته، پاسداری کردن از نعمت های خدادادی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که راه انقلاب اسلامی، دقیقا راه انبیاء است، تصریح کرد: آن چه که امام راحل به این مردم یاد داد، راه نبی اکرم(ص) است و آن چه که پیش پایشان قرار داد، برنامه نبوی و امروز هم برنامه مهدوی است.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که قوه قضاییه باید نقش پاسداری خود از انقلاب را به خوبی ایفا کند، اظهار داشت: احیاء حقوق شهروندی و بیت المال از ضرورت ها است که باید در اولویت کاری قوه قضاییه قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، تعهد، نشاط، مراقبت و جدیت را لازمه خروجی مطلوب عنوان کرد و گفت: هنرمندی در بیان نیست، بکوشیم در میدان عمل و خدمت، هنر خود را نشان دهیم تا نمره هنرمندی از خداوند متعال دریافت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام برحاکم کردن عدالت، ایمان، اخلاق و خداباوری بر مجموعه قوه قضاییه تأکید کرد و افزود: بکوشیم و تمام توانمان را بکار گیریم که در مجوعه قوه قضاییه حق کسی پایمال نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که پاسداری از ارزش های اسلامی یعنی راه شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: اگر این اراده و انگیزه در ما شکل گرفت، به یقین خداوند پشتیبان ما خواهد بود و در این صورت کارها به درستی انجام می گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که بکوشیم فضای اعتماد بر جامعه حکم فرما شود، بیان داشت: خوشبختانه در مجموعه کلان قوه قضاییه، فضای مطلوبی برای حاکم کردن عدالت فراهم آمده است که باید ادامه یابد./9457/پ202/ب

ارسال نظرات