۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۹۷۸۵۰
حجت الاسلام والملسلمین عبداللهی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه دلگرمی ملت های آزاده جهان است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه دلگرمی ملت های آزاده جهان است، تاکید کرد: همان گونه که ملت ایران با اتکا به خدا فرعون کشور خود را سرنگون کردند، مردم سایر کشورها نیز می توانند بساط و طومار فرعونیان را در هم بپیچند.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين 1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، بر ضرورت حضور پرشور آحاد جامعه در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

وی تصریح کرد: 22 بهمن بیانگر بیداری مردم و تجلی انفجار نور ، وحدت، بصیرت و به ثمر رسیدن زحمات و پشت سرگذراندن سختی های مختلف است.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه 22 بهمن، روز تجدید بیعت با امام راحل، انقلاب اسلامی و مجاهدت های مختلف دلاورمردان است، اظهار کرد: هرساله مردم ایران در این روز بیادماندنی به صحنه می آیند و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند و با مقام معظم رهبری و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال 22 بهمن این خصوصیت را دارد که به دنیا می فهماند صدور انقلاب محقق شده است و این تنها جامعه ما نیستند که در پرتو صبر و مقاومت می توانند به هدف برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات اخیر در منطقه تصریح کرد: امسال قیام مردم مصر همزمان با یوم الله 22 بهمن شده است.

وی گفت: همان گونه که فریادهای الله اکبر ملت ایران در سال 57 طومار فرعون مستبد و ستمکار ایران را درهم پیچید، فریادها و خروش سایر ملت ها نیز که ناشی از اتکا به خداست می تواند سایر فرعونیان را هم سرنگون کند و طومار شان را در هم بپیچد.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضور گرم، پرشور و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، مایه دلگرمی و امید مردم مصر است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در این روز نشان خواهند داد که مصری ها تنها نیستند و مردم ایران از آنها حمایت می کنند و ان شاءالله خداوند تبارک و تعال نیز کمک شان خواهد کرد تا از یوغ استبداد واستکبار نجات پیدا کنند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم ما هر ساله حماسی تر از سال گذشته در صحنه حضور می یابند و ارادت و وفاداری خود را به ارزش های دینی نشان می دهند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پشتوانه‌ای برای سایر ملت های جهان است که با تکیه به خدا و اسلام قیام می کنند، حرکت هایی که بر مبنای دین و اسلام باشد می تواند کارایی خود را داشته باشد و لرزه بر اندام فرعونیان بیفکند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات