۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۶۰۳۷
آیت الله نورمفیدی:

مسؤولیت عواقب سوزاندن قرآن به عهده دولت آمریکا و پشت پرده نشینان صهیونیست است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: توطئه شیطانی و ضد اسلامی گروهی از مسیحیان افراطی آمریکا از سوی تری جونز، کشیش کلیسای ایالت فلوریدا حرکت مذبوحانه ای است که مسؤولیت عواقب خطرناک آن و جریحه دار و شعله ور شدن قلوب و خشم مسلمانان و آزاداندیشان جهان به عهده دولت آمریکا و پشت پرده نشینان صهیونیست است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام موهن نسبت به عواقب آتش زدن کلام خداوند هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: قرآن طریق نور و مسیر هدایت انسان، کتابی که بشر را در راستای صراط الله رهنمون است و متقین و مومنین را هدایتگری راستین.

در ادامه بیانیه آمده است: توطئه شیطانی و ضد اسلامی گروهی از مسیحیان افراطی آمریکا از سوی تری جونز، کشیش کلیسای ایالت فلوریدا حرکت مذبوحانه ای است که مسؤولیت عواقب خطرناک آن و جریحه دار و شعله ور شدن قلوب و خشم مسلمانان و آزاداندیشان جهان به عهده دولت آمریکا و پشت پرده نشینان صهیونیست است و در نهایت خسران و پشیمانی برای آنان خواهد داشت.

این بیانیه می افزاید: یقینا کتاب آسمانی قرآن با عظمت و عزت روز افزون در میان مسلمانان زنده و پاینده است و خداوند خود حافظ آن است.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از بیانیه آورده است: این جانب طرح مسأله آتش سوزی قرآن را از سوی سرپرست نادان کلیسای آمریکا، توهین به اسلام و همه ادیان الهی می دانم و آن را به شدت محکوم می نمایم.

در پایان این بیانیه آمده است: امیدوارم همه تشکل های اسلامی و به ویژه امت مسلمان سراسر جهان بطور یکپارچه و متحد در مقابل جریان های ضد اسلامی، استکبار جهانی ایستادگی و این قبیل توطئه ها را در نطفه خفه کنند./950/د102/ص
ارسال نظرات