۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۰۹۵۸
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز:

پاسداران عامل مهمی در بصیرت بخشی به بدنه ملت هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز پاسداران انقلاب اسلامی را زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) دانست.
حجت الاسلام بهرام
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انقلاب اسلامی ایران را یکی از با شکوه‌ترین و برجسته ترین موضوعات عصر کنونی بشر دانست و اظهار داشت: این انقلاب یک جریان اپوزیسیون علیه نظام سلطه است؛ از این رو همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان قرار داشته است.

وی افزود: دشمنان این انقلاب فعالیت های خود را در دو محور تغییر ساختار انقلاب اسلامی و تغییر رفتار انقلاب اسلامی متمرکز کرده اند وبرای رسیدن به هدف خود از سه محور برخورد سخت که نمونه آن جنگ تحمیلی بود، برخورد نیمه سخت یعنی برپایی اغتشاشات و نا آرامی های اجتماعی، قومی، صنف و اجتماعی که نمونه آن فعالیت های منافقین در اوایل انقلاب بود و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استفاده کرد.

حجت الاسلام بهرام با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی بنیاگذار کبیر انقلاب بیان داشت: هشیاری امام برای تأسیس نهادی برای حفظ و حراست از انقلاب و دستآورد های آن و حضور خود جوش مردم برای شرکت در آن، سبب پی ریزی نهادی برای برخورد با هر سه شیوه هجوم دشمن علیه انقلاب و دستآوردهای آن شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز با اشاره به روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی ایران باید با تأسی از امام حسین(ع) و استفاده از رهنمود های و منویات مقام معظم رهبری، با تمام وجود در مقابل انحرافات و کجروی های سیاسی، عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی ایستادگی کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت و نمایندگی ولی فقه در سپاه خاطر نشان کرد: اگر سپاه رسالتش حفظ انقلاب و دستآوردهای آن است مجموعه ای هم برای پاسداری از این نهاد مقدس به نام حوزه نمایندگی ولی فقیه ایجاد شده است زیرا دشمن همواره تلاش می کند برای ضربه زدن به انقلاب اول حارثان و نگهبانان آن را مورد تهاجم قرار دهند و سپاه پاسدارن نیز به عنوان نهادی که همواره مورد تهاجم سیاسی، فرهنگی و عقیدتی دشمن است نیاز به حراست و نگهبانی دارد.

حجت الاسلام بهرام ادامه داد: روحانیت و نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای جلوگیری از نفوذ دشمن و آلودگی های عقیدتی، سیاسی، رفتاری، اجتماعی و فرهنگی در بدنه سپاه و به تبع آن در ملت، فعالیت می کند که به برکت انس و الفت میان پاسداران و روحانیت سپاه پاسداران همچنان با اقتدار به پاسداری از انقلاب و دستآوردهای آن می پردازد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز مهمترین و راهبردی ترین برنامه برای پاسداران را ارتقای سطح بصیرت دینی، سیاسی، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری عنوان و خاطر نشان کرد: در فتنه اخیر که بسیار خطرناک و پیچیده بود و دامن بسیاری از نخبگان سیاسی ما را گرفت بحمدالله مجموعه سپاه نه تنها ریزش نداشت بلکه پاسداران عامل مهمی در بصیرت بخشی به بدنه ملت و انسجام آن بودند./945 /ت302/ص
ارسال نظرات