۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۹۵۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی اقتدار خود را در دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان‌ و استاندار مازندران در پیامی مشترک به مناسبت روز ارتش اعلام کردند: ارتش ایران شجاع‌ترین ارتش جهان است.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندرن، و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در پیام مشترکی به مناسب روز ارتش تأکید کردند: ارتش ایران شجاع‌ترین ارتش جهان است.

در این پیام آمده است: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی‌های پرافتخار سه گانه زمینی، هوایی و دریایی را به ملت سرافراز میهن اسلامی، فرماندهان پرافتخار و سربازان رشید آن تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: ارتش ایران به عنوان شجاع‌ترین ارتش جهان، دژ مستحکم و سرافراز در دفاع از مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری حصن و حصارِ برکشیده‌‌اى در پیرامون ملت و کشور است.

در این پیام تأکید شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی محض از فرمانده معظم کل قوا، خودکفا و مردمی با استعانت از خداوند بزرگ با قدرت، حضور مقتدرانه و شجاعانه‌ا‌ى خودشان را براى دفاع از عزت کشور و ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس را متجلی ساخت.

در بخشی از این پیام آمده است: این نیروی ظفرمند در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تهدید، توطئه‌ و تحریم‌ با تکیه بر توان و تخصص خود در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان ایستاد و با تثبیت اقتدار خود در برقراری امنیت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصویری قابل ستایش از خود به نمایش گذاشت.

در ادامه این پیام آمده است: درود خدا بر 10 هزار شهید به ویژه امیران شهید ارتش استان شهید کشوری، شیرودی، خلعتبری و ارتشیان مازندرانِ انسان ساز که همواره در عرصه‌های مهم و سرنوشت ساز با اتکا بر خداوند متعال، شهامت، شجاعت و دلاورمردی خویش را نشان دادند و برگ‌های زرین افتخار، کرامت، شرافت و شهادت را به نام مازندران عزیز رقم زدند.

اینجانبان روز ارتش را به فرماندهان شجاع، سربازان دلیر و خانواده‌های مکرم ایشان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و افتخار آمیزِ جانبازان و ایثارگران ارتش و مردم شریف و مومن مازندران تبریک عرض می‌کنیم.

رجای واثق داریم ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان‌تر و مومن‌تر از همیشه در مسیر روشن و پرافتخار ولایت در راستای سرافرازی ملت و دفاع از کیان کشور برای انقلاب و مردم چون بازوی توانمند و برای دشمنان این مرز و بوم کابوسی همیشگی خواهد بود./950/د102/س
ارسال نظرات