۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۶۲۵۶۵

بیانیه مشترک نهادهای حوزوی فارس در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

بیانیه مشترک نهادهای حوزوی فارس در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه
در پی شهادت مظلومانه مجاهد اسلام آقای اسماعیل هنیه در حادثه تروریستی تهران، مدیریت و جامعه اساتید حوزه فارس در محکومیت این جنایت بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، در پی شهادت مظلومانه مجاهد اسلام آقای اسماعیل هنیه در حادثه تروریستی تهران ، مدیریت حوزه علمیه فارس و جامعه اساتید حوزه فارس در محکومیت این جنایت بیانیه مشترکی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

ترور وحشیانه و جنایت کارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت شهید دکتر اسماعیل هنیه به دست خون آشامان صهیونیست آن هم در قلب ایران اسلامی، به خوبی روشن کرد رژیم اشغالگر فلسطین به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور و مقاومت نمی فهمد.

شهادت آرزوی مردان خداست و آنان پاداشی جز این نمی خواهند ولی قصابان اسرائیل بدانند با این جنایت های وحشیانه، گور خود را می کنند و نابودی خویش را تسریع می بخشند.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه اساتید حوزه فارس شهادت این مرد بزرگ را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت به خصوص مجاهدان سرفراز فلسطین تسلیت و تعزیت می گوید.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس 
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس
دهم مرداد ۱۴۰۳

ارسال نظرات