۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۶۲
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد:

هفته وحدت خنثی کننده توطئه‌های تفرقه‌افکنانه است

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای فرا رسیدن هفته وحدت را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و این هفته را آغاز همدلی و یکرنگی تمامی مسلمانان در سراسر گیتی خواند.
بسيج


به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای فرا رسیدن هفته وحدت را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و این هفته را آغاز همدلی و یکرنگی تمامی مسلمانان در سراسر گیتی خواند.

در این بیانیه آمده است: ما بسیجیان با پیروی از مولا و مقتدایمان امیرالمؤمنین علی(ع) پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون آن معمار بزرگ انقلاب، پیر و مراد آزادی خواهان عالم، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) هستیم و به ثمر رسیدن خون شهیدان نهضت را در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ولایت فقیه و رهبری امام بزرگوارمان می‌دانیم، که ما را در سایه اسلام و بر پایه ایمان جمع کرد هدایت نمود.

در بخشی از این بیانیه ضمن گرامیداشت سالروز تولد پیامبر رحمت(ص) و خیر و برکت، اشاره‌ای به تولد امام و پیشوای ششم امت اسلام حضرت امام صادق(ع)، رئیس مذهب شیعه و رئیس دانشگاه مسلمانان عالم هستی شده و از همگان خواسته است با تمسک به ریسمان الهی بر اساس اعتقاد به حقانیت خداوند متعال، هفته وحدت را گرامی بدارند و دست از اختلافات بردارند.

در بیانیه سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که هفته وحدت تجلی همبستگی و قدم نهادن در اقیانوس بیکران محبت امت اسلامی ایران می‌باشد آمده است: «ما در شرایطی هفته وحدت را جشن می‌گیریم که این ملت سرافراز از یکی از بزرگترین امتحانات الهی سربلند بیرون آمد و از دود و غبار و آتش فتنه خود را نجات داد و در روز آزمون، حماسه نهم دی و بیست و دوم بهمن را خلق کرد و در سایه‌سار وحدت دشمنان نظام و اسلام را مأیوس و ناامید ساخت.»

در پایان سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک این ایام پرخیر و برکت به آحاد این مردم قدرشناس خود را هم‌چنان خادم و خدمتگزار تمامی اقشار خداجوی و بسیجی دانسته و با تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «دام‌عزه» و شهدای گرانسنگ این نظام و انقلاب، آمادگی خود را برای جانفشانی در راه اسلام در جهت خدمت به مردم شریف ایران اسلامی اعلام داشته است. /901/د102/ع

ارسال نظرات