۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۵۰۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

70 تشکل دینی و مذهبی در استان اردبیل فعال است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از گسترش فعالیت‌هایتشکل‌های مذهبی و مراکز دینی این استان خبر داد.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در همایش تشکل‌های دینی شهرستان اردبیل در مسجد قدس این شهر اظهار داشت: اگر امروز شاهد پویایی و تکامل رو به جلوی تشکل‌های دینی و مذهبی در استان اردبیل هستیم، به علت حمایت مسؤولان و در سایه توجه نظام اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با تشکیل کانون‌ها و انجمن‌های مختلف درباره مسایل دینی و مذهبی سعی کردیم در یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری میان‌ مدت اهداف و چشم‌انداز خود را به گونه‌ای شایسته اجرایی کنیم.

حجت الاسلام ستوده ادامه داد: هم‌اکنون در سطح استان اردبیل بیش از هفتاد‌ تشکل دینی ـ مذهبی فعال است و این مراکز تلاش می‌کنند با جذب نیروهای جوان و نوجوان زمینه فعالیت خود را گسترده‌تر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران در 31 سال گذشته و در عرصه‌های داخلی و خارجی و اجرای گفتمان مردم‌سالاری دینی تجربه‌های گرانبهایی کسب کرده است که محصول سه دهه پایداری بر اصول و عقلانیت سیاسی مردم این سرزمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در سایه این شیوه حاکمیت رهبر و ملت ما تمامی اندیشه‌های سلطه‌طلب غرب را کنار زده‌اند و تنها به میراث ماندگار اسلام و ارزش‌های دینی کمر همت بسته‌ا‌ند تا این اصول و مبانی را احیا کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را خار چشم استکبار جهانی و نور چشم مظلومان دنیا برشمرد و گفت: به دور از هرگونه سلایق و گرایش‌های سیاسی و همراه با ملت به میدان خواهیم آمد و در این روز میثاق ملی با امام و شهدا خواهیم بست./935/پ202/س
ارسال نظرات