۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۳۱۹۶۵
صدای ماندگار؛

برای اجابت دعاهایتان امام زمان را فقط به مادرش زهرا قسم بدهید

برای اجابت دعاهایتان امام زمان را فقط به مادرش زهرا قسم بدهید
در یک صوت منتشر شده از شهید برونسی وی به رزمندگان توصیه می کند خواسته هایشان را از امام زمان بخواهند و ایشان را به مادرش حضرت زهرا قسم دهند تا دعا مستجاب شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، به مناسبت سالروز شهادت شهید عبدالحسین برونسی اقدام به انتشار صوتی از وی کرده است.

شهید برونسی در این صوت به رزمندگان تاکید دارد از غرور بپرهیزند و همواره از خداوند برای پیشبرد امورشان مسئلت جویند همچنین برای برآورده شدن خواسته ها و دعاهایشان به امام زمان توسل نمایند و امام عصر را به مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه الزهرا (س) قسم بدهند. وی در ادامه به معجزات الهی که در طی عملیات فتح المبین نصیب خود و نیروهایش شد، اشاره دارد.

در این صوت که در دوم مرداد ماه سال 1361 طی عملیات رمضان شهید برونسی برای نیروهای تیپ جوادالائمه سخنرانی کرده است، می‌شنویم:

«ما هیچ کاری از خودم نمی‌دانم. یاد گرفته ایم دیگر. به بچه‌ها می‌گویم یک وصیت از ما به شما وصیت که آقا وقتی کارتان گیر می‌کند امام زمان (عج) را فقط به مادرش زهرا قسم بدهید هیج جا نمی‌تواند برود، ولتان نمی کند، خدا شاهد است تا پیروزتان نکند. به غیر از مادرش زهرا، به هیچ کسی قسمش ندهید که دیر می رسد. ما این را امتحان کردیم. ما در فتح‌المبین هر چی داد زدیم یکی به دادم نرسید. اوقاتم تلخ رفت، گفتم های امام زمان! به آقات علی قسم، اگر روز قیامت شکایت نکردم به مادرت زهرا. حالا به داد ما مرس اینجا گیر کردیم. این میدان مین، این بچه‌های مردم اینجا، هیچ کسی خبر ندارد. لا اله الا الله من دیگه حرفی نگویم ما رفتیم بالای سرشان ما را ندیدند. این بچه‌های دیگر یک مقدار از مین رد کردیم این دو گروهان دیگر گفتیم دیدیم بابا، پشت خم، پشت خم نمی رود دیگر سوار شتر. گفتیم بابا مین کجایِ دیگه بریزید تپه‌ها را بگیرید دیگر. ریختند از آن تپه‌ها به توفیق پروردگار یک مین منفجر نرفت. یک مین!!! این کار خدا هست این کار، کار بشر نیست این کارها. ما هنوز کارهایی که در فتح المبین به چشم های کور واومون ندیدیم هنوز باورم نیامده بخدا. هنوز باورم نیامده، هنوز می خوام فکر کنم خدایا! اینهایی که من آنجا دیدم این چه بود؟ این که بود؟ منتهایش فقط یکسری داد زدم که «صدق یا رسول الله!» واقعاً یک یتیمی بودی بر دنیا پروردگار تو را پیروز کرد، حالا بر ما یقین شد که می تواند پرودگار این کار را بکند. اصلاً من نمی خواهم گزارش بکنم این کارها را، اگر نه که طوفان ها آمد و معجزات دو شب را ما برای مردم بگوییم تمام نمی شود.»

درباره شهید برونسی

شهید عبدالحسین برونسی از شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های متعددی چون عاشورا، فتح‌المبین، بیت المقدس، رمضان، والفجر ۳، خیبر و بدر حضور فعال داشت و سرانجام در حالی که فرماندهی تیپ هجده جواد الائمه (علیه السلام) را بر عهده داشت، به شهادت رسید.

تعداد بازدید : 96

شهید عبدالحسین برونسی در عملیات بدر با دلاوری غیر قابل وصفی در چهار راه جاده خندق به پاتک دشمن پاسخ داد و به فرمان حضرت امام (ره) لبیک گفت تا اینکه در منطقه هورالعظیم با اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر پاک آن شهید عزیز در کربلای بدر باقی ماند. چنانکه خود چند روز قبل از شهادت و اجرای عملیات بدر در مصاحبه‌ای گفته بود: «در این عملیات انشاء الله دیدار، دیدار یار است امیدوارم که گمنام شهید شوم و جنازه‌ام به یاد سالار شهیدان کنار آب فرات و در کنار مولایم بماند».

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره شهید برونسی فرمودند: «به نظر من شهید برونسى و امثال او را باید نماد یک چنین حقیقتى به حساب آورد؛ حقیقت پرورش انسانهاى بزرگ با معیارهاى الهى و اسلامى، نه با معیارهاى ظاهرى و معمولى. به هر حال هر چه از این بزرگوار و از این بزرگوارها تجلیل بکنید، زیاد نیست و به جاست».

ارسال نظرات