۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۵۸۲
مدیر حوزه علمیه امام صادق ازنا:

حوزه رسالتی خطیر در عرصه بصیرت بخشی جامعه بر دوش دارد

حوزه رسالتی خطیر در عرصه بصیرت بخشی جامعه بر دوش دارد
مدیر حوزه علمیه امام صادق ازنا با اشاره به رسالت تبلیغی حوزه در راستای بصیرت بخشی در جامعه، گفت: تربیت نیروهای انقلابی برای انجام این رسالت ضروری است.

حجت‌الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه در عرصه تبلیغ رسالتی سنگین بر دوش دارد.

وی با اشاره به رسالت حوزه در تربیت نیروهای انقلابی برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف و هدایت دینی جامعه افزود: طلاب باید الگوی اخلاقی رفتاری در جامعه باشند و حوزه در این زمینه به رسالت خود عمل می کند.

حجت الاسلام بنیادی به دسیسه های دشمن در طول سال های پر برکت انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در این سال ها هجمه های فرهنگی را در پیش گرفتند تا به ایمان، اعتقاد، باور و هویت ما ضربه بزنند، خلاف خواسته دشمن با فعالیت در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی در جامعه دسیسه های دشمن همواره نقش برآب است.

وی حوزه علمیه را خاستگاه انقلاب خواند و افزود: حوزه که مادر انقلاب است، در راه تداوم آرمان های آن نیز امروز وظیفه خطیری بر دوش دارد و به رسالت تبلیغی خود برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب و تداوم راه آن عمل می کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا خاطرنشان کرد: حوزه علمیه در راه انجام رسالت خود در راه صیانت و حراست از انقلاب همواره نیروهایی انقلابی تربیت می کند.

وی در ادامه به ضرورت همکاری دیگر نهادهای فرهنگی برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه تأکید کرد و گفت: بصیرت بخشی راه مقابله با هجمه های فرهنگی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

حجت الاسلام بنیادی یادآور شد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های تبلیغی و ضرورت توجه به مؤلفه‌های فرهنگ دینی و توسعه آن در سطح کشور، وظیفه حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی است که در ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی نهایت تلاش خود را داشته باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات