۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۷۹۵۷۱
آیت الله حیدری:

مردم ایران تربیت شده مکتب عاشورا هستند

آیت الله حیدری با بیان اینکه جنایت کاران جزای عمل زشتشان را می بینند، گفت: مردم ایران، همچون ملت عراق که تربیت شده مکتب عاشورا هستند، مردانی حسینی و عباسی و زنانی زینبی دارد.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در عزاداری شهادت سید الشهدا(ع) در حوزه علمیه الغدیر اهواز اظهار داشت: عده ای از دست نشانده ها و مزدوران استکبار جهانی، صهیونیسم و وهابی های سلفی و تکفیری دست به جنایتی ننگین در اهواز زدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همزمانی این جنایت با سالروز آغاز جنگ هشت ساله که صدام جنایت کار به امر استکبار و حمایت مرتجعان منطقه بر ایران تحمیل کرد، نشان از آن دارد که هدف این مجرمان، خدمت به استکبار، صهیونیست ها و کشورهای مرتجع منطقه است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: جنایت کوردلانه این مزدوران جز پستی و رذالت شان دیگری ندارد و مردم مسلمان، مقاوم و شریف خوزستان با محکومیت این حمله نابکارانه تنفر و انزجار خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: مردم شهید پرور خوزستان به ویژه قومیت عرب خوزستان این جنایت رذیلانه و مجرمانه را به شدت محکوم می کنند.

وی با بیان اینکه جنایت کاران جزای عمل زشتشان را دیدند، عنوان داشت: به امثال آنها می گوییم اگر نمی دانید بدانید مردم ایران، همچون ملت عراق که تربیت شده مکتب عاشورا هستند و درس فداکاری، وفاداری، ایثار و استقامت را از سید آزادگان عالم، امام حسین(ع) و اباالفضل العباس(ع) آموخته اند، مردانی حسینی و عباسی و زنانی زینبی دارد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات