۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۴۶۰۵۳
مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر:

بصیرت بخشی، لازمه مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه ها است

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و فریب دادن نسل و جوان و نوجوان برای جداسازی آنان از انقلاب گفت: بصیرت بخشی مهم ترین راه مصون سازی این قشر و خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمنان است.
بصیرت

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی بیان داشت: طلاب با توجه به رسالت خطیری که در عرصه تبلیغ دارند، باید در کاهش این آسیب ها نقش آفرین شوند.

وی بر ضرورت فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان در جمع نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن در قالب هجمه های فرهنگی نسل نو را هدف قرار داده است، با روشنگری بین این قشر باید جلوی ضربه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر فعالیت تبلیغی مبلغان را کارآمد خواند و افزود: فعالیتی مؤثر است که موجب کاهش آسیب ها و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها شود.

وی تبلیغ مؤثر را فعالیتی خواند که هدفمند و بر اساس نیازهای روز جامعه باشد، فعالیتی که جلوی رواج ناهنجاری های اجتماعی را بگیرد و ادامه داد: یک مبلغ موفق ابتدا باید مخاطب خود و هجمه های پیش روی آنان را به خوبی بشناسد.

آزادبخت با اشاره به فعالیت طلاب مبلغ در مدارس اظهار داشت: این اعزام به منظور روشنگری و بصیرت بخشی بین نسل جوان و بیمه کردن آنان در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت بنیه دینی و روحیه انقلابی مردم به ویژه نسل جوان عنوان کرد: این مهم لازمه مصون سازی جوانان در برابر آسیب های اجتماعی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر خاطرنشان کرد: برای تربیت نسلی انقلابی و مقابله با هجمه های دشمن در عرصه های مختلف باید نهادهای آموزشی و تربیتی در کنار خانواده ها احساس مسؤولیت کنند./9459//۳۰۳/خ

 

 

ارسال نظرات