۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۴۰۳۶۰
آیت الله قرهی:

بسیج نماد خدمت صادقانه و خالصانه به انقلاب و امت اسلام است

آیت الله قرهی گفت: بسیج روزی در دوران دفاع مقدس، روزی در دوران سازندگی پس از جنگ، روزی به عنوان مدافع حرم و روز دیگر در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه مخلصانه وارد صحنه می‌شود و با ایثار و فداکاری به مردم خدمت می‌کند.
قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه یک شنبه در جلسه درس تفسیر که در مسجد امام مهدی(ع) برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسکری، گفت: بسیج لشکر مخلص خدا است.

وی افزود: بسیج روزی در دوران دفاع مقدس، روزی در دوران سازندگی پس از جنگ و روزی به عنوان مدافع حرم و روز دیگر در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه مخلصانه وارد صحنه می‌شود و با ایثار و فداکاری به مردم خدمت می‌کند.

آیت الله قرهی اظهار داشت: غده سرطانی داعش با خیانت و پول مستکبران آمده بود که بماند اما با اخلاص مدافعان حرم نابود شدند، تا زمانی که حشد الشعبی به وجود نیامده بود عراق نمی‌توانست کاری از پیش ببرد.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: من با گوش خود از آیت الله العظمی بهاءالدینی شنیدم که  فرمودند اعلام تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج از سوی امام راحل از ناحیه حضرت حجت (عج) بود.

وی با بیان اینکه تفسیر حقیقی در دست ائمه معصومین(ع) است، عنوان کرد: امام قرآن ناطق است بنابراین ما برای فهم قرآن باید سراغ قرآن ناطق یعنی امامان برویم چراکه بدون آنها حتی به ظاهر قرآن هم ادراک نداریم و دچار انحراف خواهیم شد، کما اینکه نمونه منحرفان در تاریخ را دیدیم که با تمسک اشتباه به قرآن مقابل قرآن ناطق ایستادند او را در محراب به شهادت رساندند./۸۰۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات