۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۳۶۵۰۴
سردار سلامی:

کنارگذاشتن قدرت بازدارنده ایران رؤیایی کودکانه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصور اینکه ایران اسلامی قدرت بازدارنده خود را کنار بگذارد رؤیایی کودکانه است و هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی یک حماسه سیاسی بی نظیر در تاریخ بشریت بود که مرکز طراحی توطئه آمریکا در ایران به دست دانشجویان انقلابی اشغال شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانست به همه عالم نشان دهد که قدرت حقیقی متعلق به خدا است و خانه عنکبوت از همه خانه ها سست تر است.

توطئه های آمریکا علیه ملت ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شبکه پیچیده قدرت آمریکا ظاهری ترسناک و رعب آور داشت که امام خمینی(ره) توانست با پیام خود این شبکه پیچیده قدرت را باطل کند.

وی با اشاره به برنامه های آمریکا برای مقابله با ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال مقابله با نظام اسلامی برای جلوگیری از بازسازی هویت اسلامی ملت ها بوده است و جنگ نظامی، تحریم اقتصادی، عملیات روانی و تهاجم فرهنگی روش هایی بوده که آمریکا در این سالها در پیش گرفته است.

سردار سلامی اضافه کرد: ما در طول انقلاب از دو رهبر دینی بزرگ که از منطق قرآنی، ژرف نگری، دشمن شناسی، شجاعت، وابستگی به قدرت الهی، تدبیر حکومت داری و سیاست ورزی آگاهانه بهره مند بوده اند استفاده کرده ایم که همچون ستاره هایی درخشان در شب های ظلمانی راه را به ما نشان داده و کشتی نظام را در امواج متلاطم و سنگین جهان به ساحل نجات رسانده اند.

وی تأکید کرد: ملت ایران توانسته در سایه رهبری ولی فقیه در سخت ترین میدان های جنگ به سوی قله های رفیع پیشرفت، امنیت، آزادی و کرامت حرکت کند و امروز امنیت کشور ما بهترین امنیت در جهان است که این نشان دهنده اوج اقتدار کشور ماست.

ایران اسلامی تکیه گاه مسلمانان جهان است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: امروز نهالی که امام خمینی(ره) در قلب و وجود مردم کاشته شد، توسط رهبر انقلاب به یک درخت پرثمر که شاخسارش از تمام عالم دیده می شود تبدیل شده و نظام اسلامی تکیه گاه امنیت، آزادی، عزت و آرامش همه مسلمانان جهان است.

سردار سلامی افزود: خورشید قدرت دشمن به مغرب خود نزدیک شده است و در منطقه ای که زمانی محل تاخت و تاز بلامنازع آمریکا بود و آنها هویت فرهنگی و سرمایه های اقتصادی کشورهای مسلمان را به غارت می بردند، امروز بساط سیاسی دشمن جمع شده است و مسلمانان به این حقیقت دست پیدا کرده اند که راه سعادتشان کشیدن شمشیر جهاد و مبارزه علیه استکبار است.

وی تمام بدبختی کشورهای مسلمان را ناشی از توطئه استکبار و در رأس آنها آمریکا دانست و ابراز کرد: در سالهای اخیر این مسأله برای همه روشن شده است که آمریکا بذر تفرقه و نفاق را بین کشورهای اسلامی افکنده است و به 14 کشور مسلمان حمله کرده و جنگ های بزرگ عالم را در این منطقه به وجود آورده اند.

جنگ جدید یعنی محو اسرائیل

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما هر روز شاهد تشییع جنازه سیاسی حامیان آمریکا و سیاست های این کشور در منطقه و به گور سپردن آرزوهای آمریکا در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: امروز گزینه نظامی علیه ملت ایران حتی در تصور مسؤولان آمریکایی خطور نمی کند چون می دانند هر جنگ جدیدی در منطقه سبب نابودی و محو کامل رژیم صهیونیستی می شود.

سردار سلامی تأکید کرد: اگر موتور محرکه جهاد با تمام ظرفیت خود فعال شود، نقشه جغرافیای سیاسی جهان تغییر می کند که در آن دیگر نامی از اسرائیل وجود نخواهد داشت و نیروهای آمریکا و سیاست های آنها نیز باید منطقه را ترک کنند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما بارها گفته ایم هر کس از موشک های ما می ترسد به پناهگاه برود و ما هرگز خود را خلع سلاح نخواهیم کرد و آن کسی که باید خلع سلاح شود دشمن است که سلاح هسته ای را به کار برده است.

وی کنارگذاشتن قدرت بازدارنده ایران را رؤیایی کودکانه دانست و تأکید کرد: تصور اینکه ایران اسلامی قدرت بازدارنده خود را کنار بگذارد رؤیایی کودکانه است و هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد.

سپاه در قلب ملت ایران است

سردار سلامی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مردم را مقابل سپاه قرار دهد اما باید بداند که سپاه یک نهاد محصور شده در درون پادگان ها نیست بلکه یک روح توزیع شده در قلب ملت است.

وی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فدایی و پیشمرگ ملت ایران است و استخوان و پیکر پاسداران سنگر مستحکم آبروی ملت ایران است و ملت و سپاه یکی هستند و جداشدنی نیستند.

دوران آمریکا به پایان رسیده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر دوران آنها تمام شده است و آمریکا مربوط به قرن گذشته بود و قرن جدید قرن ظهور اسلام است.

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما هرگز زندگی ملی خود را بر اساس برجام طراحی نکرده ایم و در برابر دشمن عقب نشینی نخواهیم کرد و ملت ایران با شجاعت همیشگی خود در صحنه ایستاده است و این حرکات آمریکا مانند انداختن ریگ در دریا است./872/۲۰۱/ح

ارسال نظرات