۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۳۵۸۷۴
معاون شورای فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب اسلامی:

لایحه افزایش سن ازدواج در پی تطبیق با سند ۲۰۳۰ است

معاون شورای فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب اسلامی، گفت: با تصویب لایحه افزایش سن ازواج بدون شک حقوق شهروندی زنان پایمال خواهد شد؛ زیرا قرآن، شرع، علم و روانشناسی ازدواج زیر ۱۸ سال را منع نکرده است و این طرح به دنبال تطبیق با سند ۲۰۳۰ است.
فرشته روح افزا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرشته روح‌افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب اسلامی، سه شنبه در نشست نقد و بررسی لایحه افزایش سن ازدواج که در محل دانشگاه شریف برگزار شد، گفت: سن قانونی ازدواج در همه کشورها یکسان نیست، بلکه استاندارد هر کشوری بر اساس مشکلات داخلی آنها متفاوت است.

وی افزود: بر اساس سند 2030 آموزش جنسی در سن 10 سال اجباری است، که متاسفانه در کشور ما به صورت پنهانی در حال اجرا شدن است، از طرف دیگر ما تنها کشوری هستیم که شبکه‌های اجتماعی آن کنترل نمی‌شود و سینمای آن همجنس گرایی یا روابط آزاد را تبلیغ می‌کند، در واقع با این روش‌ها تحریکات اجتماعی نوجوانان را بالا برده و از طرف دیگر جلوی ارضا شدن صحیح آنها را هم می‌گیریم.

روح‌افزا ادامه داد: اگر دختر یا پسری قابلیت آموزش جنسی را دارد چرا می‌گویید که قالبیت ازدواج را ندارد.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: طرح افزایش سن ازدواج هیچ پایه و بنای علمی و کارشناسی ندارد، اگر این طرح تصویب شود روابط نامشروع، سقط غیرقانونی، آسیب‌های روحی و روانی دختران یا وجود فرزندان بی‌پدر افزایش خواهد یافت.

روح افزا بیان داشت: بر اساس آمار سال 2007 غرب 20 میلیون فرزندان آنها  پدران خود را نمی‌شناسند، برای شناسایی پدران خود به آزمایش‌های DNN روی می آورند، بسیاری از فرزندان به علت نامشروع بودن یا عدم مسوولیت پدر به دست مادران خود کشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا برخی اصرار دارند که غلط های 50 سال پیش اروپا و آمریکا را به جامعه امروز ما دیکته کنند، فراکسیون زنان مجلس چه می‌کند، گفت: اگر این لایحه تصویب شود بدون شک حقوق شهروندی زنان پایمال شده زیرا قرآن، شرع، علم و روانشناسی ازدواج زیر 18 سال را منع نکرده است، این طرح دنبال تطبیق با سند 2030 است./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات