۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۳۱۲۶۵
نماینده ولی فقیه در قزوین:

کسانی که به دشمنان اعتماد کردند منافع ملی را به خطر انداختند

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به رهاورد خلع سلاح کردن یک کشور از سوی اجانب، گفت: دشمن هنگامی که یک کشور را از تمام جهات خلع سلاح می‌کند آن کشور را آماده جنگ و نابودی می‌کند.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به موضوع رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی یعنی توجه به مناسبت‌های درست با خداوند متعال به این صورت که هر آنچه را که او می‌خواهد انجام داده و آن راهی را که او می‌پسندد برویم و با کسی که او دوست دارد دوستی کرده و با دشمنان خداوند دشمنی بورزیم.

وی در ادامه با اشاره به برخورد خصمانه با دشمنان انقلاب و اسلام افزود: امروز ما باید با زبان خود دشمن با او سخن بگوییم ما باید مطابق رهنمودهای امام و رهبر فرزانه خود عمل کرده و خود را مجهز به سلاح معنوی تقوا کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به ترفند آمریکا در نابودی یک کشور اظهار کرد: امروز آمریکا در هر کشوری که قصد جنگ و نابودی دارد نخست آن کشور را خلع سلاح می‌کند و سپس جنگ راه می‌اندازد به عنوان نمونه در کشور عراق و لیبی با خلع سلاح کردن آنها جنگ بزرگی را به راه انداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن امروز درصدد است کشور را از نظر سلاح و اقتصاد و وحدت خلع سلاح کند ابراز کرد: دشمن می‌خواهد میان مسلمانان اختلاف وجود داشته باشد و در عین حال هیچ گونه سلاحی هم در دست نداشته باشند هم چنین می‌خواهد کاری کند که از نظر اقتصادی دست ما به سوی اجانب دراز باشد.

حجت الاسلام عابدینی در ادامه با اشاره به رهاورد خلع سلاح کردن یک کشور از سوی اجانب گفت: دشمن هنگامی که یک کشوری را از تمام جهات خلع سلاح می‌کند آن کشور را آماده جنگ و نابودی می‌کند در چنین حالتی آن کشور باید با تمام عزت و اقتدار خود پیش رفته و تا پای جان از سرزمین و کشور خود دفاع کند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله پشت صحنه کردستان عراق تاکید کرد: پس از آنکه آتش شرارت داعشی‌ها و دست پرورده‌های استکبار جهانی خاموش شد و آنها طعم شکست را چشیدند یک مسئله جدیدی را به راه انداختند تا مردم شریف کردستان عراق را دچار گرفتاری و زحمت کنند.

خطیب جمعه استان در ادامه اضافه کرد: داعشی‌ها با طرح نفشه جدید خود قصد داشتند کشور عراق را تجزیه کرده و رژیمی چون رژیم صهیونیستی را در آن منطقه به وجود آورند اما تمام شواهد و قرائن و فضاهای سیاسی نشان می‌دهد که این گروه راه به جایی نخواهند برد.

وی در ادامه با بیان اینکه هنگامی که اوضاع و شرایط در یک موقعیتی تغییر پیدا می‌كند گفتارها و رفتارها هم تغییر خواهد کرد عنوان کرد: در شرایط جدید که حیله‌های دشمن بر ضد مشور زیاد شده است کسانی هستند که پاره ای از ارزش‌ها و آرمان ها را تضعیف می‌کنند اگر این ضعیف کردن برای رضای خدا باشد پسندیده و اگر جهت نفاق و حیله در میان باشد ناپسند و ناشایست است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه اضافه کرد: تمام کسانی که اعتماد بی‌مورد به دشمنان انقلاب و اسلام کرده و منافع ملی را به خطر انداختند اگر رفتارهای آنها از روی نادانی بوده باید در پیشگاه خداوند توبه کرده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی در پایان گفت: شهادت حضرت سجاد(ع) را تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال می‌خواهیم که آن امام عزیز را شفیع همه ما قرار دهند امیدواریم همان گونه که این امام بزرگوار حامی نهضت پرشور حسینی بوده همواره پشتیبان انقلاب اسلامی ایران هم باشند./873/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات