۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۲۶۳۳۷
آیت الله طبرسی:

فرهنگ مقاومت، رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید تلاش کنیم فرهنگ ایستادگی و مقاومت همچنان در کشورمان زنده و پویا باقی بماند، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با تضعیف فرهنگ ایستادگی و مقاومت در کشورمان زمینه نفوذ در کشور را فراهم کنند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت این هفته، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های فرزندان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان این که امروز کشورمان هر چه دارد به برکت دفاع مقدس و خون های پاکی است که در هشت سال جنگ با دشمن به زمین ریخته شده است، افزود: باید همه توان خود را در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های متعالی دفاع مقدس به کار گیریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس یک تکلیف مهم شرعی و ملی است، تصریح کرد: یکی بهترین راه های مقابله با هجمه های دشمنان تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت به کار گرفته است، بیان داشت: اگر این فرهنگ ارزشمند به خوبی در جامعه حفظ و تقویت شود دشمن هیچ گاه نمی تواند به اهداف خود در برابر نظام و انقلاب اسلامی دست پیدا کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که یکی از مهم ترین راه های تحقق اهداف دشمن در کشورمان کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ متعالی سد محکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علیرغم گذشته چند دهه از پایان جنگ هنوز ناگفته های مهمی از آن دوران باقی مانده که باید به خوبی تبیین و تشریح شود، تصریح کرد: نسل جوان امروز باید بداند که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن چه زحمات بسیاری کشیده شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که مردان دفاع مقدس بین دین و دنیا، دین را انتخاب و بر هواهای نفسانی خود غلبه کردند، بیان داشت: فرزندان انقلاب اسلامی دردفاع از ناموس و وطن، حماسه ای جاوید را برای ملت ایران آفریدند که برای همیشه تاریخ ماندگار شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: این فرهنگ ناب برای کشورمان عزت و اقتداری خلق کرده که دشمنان یارای مقابله با آن نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو حراست از آرمان‌های دفاع مقدس است، گفت: به همین دلیل امروز دشمن با ابزارهای مختلف تلاش می کند تا ارزش های دفاع مقدس را در جامعه اسلامی کمرنگ کند تا به اهداف و برنامه های شوم خود در داخل دست پیدا کند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 38 سال گذشته در سایه فرهنگ مقاومت توانسته به دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های مخلتف دست یابد، گفت: هر جا در برابر توطئه ها و فشارهای دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم دشمن از مواضع نامشروع خود در برابر ملت ایران کوتاه آمده و عقب نشینی کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید تلاش کنیم فرهنگ ایستادگی و مقاومت همچنان در کشورمان زنده و پویا باقی بماند، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با تضعیف فرهنگ ایستادگی و مقاومت در کشورمان زمینه نفوذ در کشور را فراهم کنند.

وی با بیان این که پیروزی در جنگ تحمیلی با تقوا و ایمان رزمندگان و همچنین پیروی از ولایت‌فقیه حاصل شد، تصریح کرد: امروز نیز رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی در گرو زنده بودن آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس و همچنین تبعیت از ولایت و رهبری است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه نقش آفرینی‌های ولایت‌فقیه از عزت جهانی برخوردار است، بیان داشت: دشمنان امروز همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه مهم به کار گرفته‌اند.  

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز به برکت حاکم بودن اسلام در ایران اسلامی امنیت در کشور چند برابر کشورهای دیگر است، گفت: ثبات امنیت در ایران به خاطر داشتن مردم ولایتمدارمان به ویژه نیروهای مسلح به ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، تقوای الهی و وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هشت سال دفاع مقدس موجب شناخته شدن ظرفیت‌ها و پتانسیل کشور در بخش های مختلف شد، تأکید کرد: امروز نیز رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس است. 

امام جمعه ساری انقلاب اسلامی را انقلابی الهی دانست و با بیان این که ایران اسلامی مورد عنایت و حمایت ائمه اطهار(ع) است، تصریح کرد: به همین دلیل تلاش های سه دهه دشمنان بر علیه ملت ایران همواره با شکست مواجه شده است.

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که ترویج ارزش های دفاع مقدس امری ضروری و مهم است، گفت: باید تلاش کنیم تا این ابعاد گسترده و عظیم به آحاد مردم و جوانان منتقل شود تا از دستاوردهای دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن بهره گیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی جوامع را بیدار و نقشه دشمنان را در خاورمیانه نقش برآب کرد و کارشکنی‌ها و تهدیدها به جایی نرسید./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات