۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۱۵۸۵۳
رییس ستاد نماز جمعه شهرری:

ولایتمداری مهمترین دلیل اتحاد و انسجام شیعیان است

رییس ستاد نماز جمعه شهرری با بیان اینکه کمال دین در پرتوی امامت و ولایت محقق می‌شود، گفت: ولایتمداری مهمترین دلیل در اتحاد و انسجام شیعیان است.
ولایتمداری

حجت الاسلام حسین منتظری‌فرد رییس ستاد نماز جمعه شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)، گفت: وجود مقدس امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امامزادگان واجب‌التعظیم برای ایران بسیار با برکت است.

وی افزود: این بزرگوران نقش موثری در رشد و تکوین افکار مذهبی جامعه اسلامی ایران دارند و هر مومنی که به زیارت آنان نائل می‌شود به سبب فضیلت و مقامی که نزد خداوند متعال دارند به معنویت بسیاری دست می‌یابند.

حجت الاسلام منتظری‌فرد با بیان اینکه زیارت امامان معصوم(ع) نقش موثری در رشد معنویت زائر دارد، ابراز کرد: تجلی معنویت در زیارت با معرفت ائمه اطهار(ع) است بنابراین زیارت راهکاری برای ترویج و گسترش معارف دینی به شمار می‌رود.

رییس ستاد نماز جمعه شهرری با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران است، گقت: ویژگی حضرت معصومه (س) در عبودیت و بندگی و رعایت حلال و حرام الهی بهترین اسوه برای دختران و زنان جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: نگاه جامعه‌ اسلامی به زنان و دختران یک نگاه ارزشی است و این موضوع در خاندان اهل بیت(ع) به روشنی دیده می‌شود.

حجت الاسلام منتظری‌فرد با بیان اینکه اگر فردی به کرامت انسانی مزین شود به او با نگاه ارزشی می‌نگرند، عنوان کرد: حضرت معصومه(س) به سبب داشتن شاخصه‌ها و امتیازات اخلاقی مورد احترام پدر و برادر بودند.

رییس ستاد نماز جمعه شهرری با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) تابع ولایت بود، گفت: کمال دین در پرتوی امامت و ولایت محقق می‌شود چرا که ولایتمداری مهمترین دلیل در اتحاد و انسجام شیعیان است./813/ت302/ب1

ارسال نظرات