۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۷۷۶۴۰
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

امام خمینی تمامی معادلات غرب و شرق را بهم ریخت

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تمامی معادلات غرب و شرق را بهم ریخت، گفت: با وجود اینکه چندین کشور بر علیه انقلاب اسلامی متحد شده بودند نتوانستند در برابر روحانی و طلبه ای مجاهد ایستادگی کنند.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه گذشته به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود امام خمینی(ره) به میهن در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب، ابراز داشت: دهه فجر حرکتی ارزشمند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: ایام الله 22 بهمن هیچگاه فراموش نخواهد شد و خوشبختانه میبینیم که بسیاری از کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی الگوبرداری می کنند.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی در برابر قدرتهای جهان ایستادگی کرد و از به تاراج رفتن سرمایه های ناب نظام جلوگیری کرد، بنابراین این حرکت جهادی و انقلابی باید به جهانیان تبیین شود.

این مسؤول یادآور شد: امام خمینی(ره) با همراهی جامعه روحانیت و عموم مردم سبب سرنگونی حکومت شاهنشاهی شد و عدالت و معنویت را به ملت ایران بخشید.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) تمامی معادلات غرب و شرق را بهم زد و با وجود اینکه چندین کشور بر علیه انقلاب اسلامی متحد شده بودند نتوانستند در برابر روحانی و طلبه ای مجاهد ایستادگی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: امام خمینی(ره) نماد آزادی خواهی، عدالت، شجاعت و شهامت در جهان به شمار می رود و بسیاری از مردم و مسلمانان جهان از مکتب و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی الگو برداری می کنند.

این مسؤول وظیفه روحانیت را در این عصر خطیر و حساس دانست و گفت: طلاب و روحانیان مروج مکتب امام خمینی(ره) در جهان باشند و با استفاده از ابزار فضای مجازی انقلاب را به جهانیان صادر کنند.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب را در منطقه زمین گیر کرده و حامی کشورهای مسلمان و مظلوم است./857/203/ب2

ارسال نظرات