۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۶۳۰۷۷
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت تبیین و تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشی بین نسل جوان

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت تبیین و تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشی بین نسل جوان، گفت: این مهم در کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای اخلاق جامعه نقش بسزایی دارد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در در دیدار با ورزشکاران بروجرد، گفت: درخشش جوانان در رشته های ورزشی افتخارآفرین است.

وی با تقدیر از زحمات ورزشکاران و کسب مدال افتخار برای استان، افزود: اخلاق در ورزش و مسابقات نقش بسزایی در رشد اخلاق جامعه دارد.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت توجه ورزشکاران به اخلاق و مردانگی در مسابقات ورزشی، خاطرنشان کرد: ایمان، تقوا، خداترس بودن و توکل رمز موفقیت ورزشکاران است.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران با وجود مشکلات مالی و کمبودهای ورزشی، اظهار داشت: این امر حاکی از پشتکار ورزشکاران در سایه توکل به خدای متعال است.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: موفقیت ورزشکاران ما نشأت گرفته از همت والای این قشر و تربیت مربیان و خانواده این افراد است که نام ایران و شهرستان را در جهان پرآوازه می کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت و توجه مسؤولان به امور ورزشکاران، اظهار داشت: با حمایت از قشر ورزشکاران باید شرایط حضور آنان در میدانهای مسابقه را فراهم کرد.

امام جمعه بروجرد حمایت مسؤولان را برای موفقیت و درخشش ورزشکاران ضروری خواند و گفت: ورزشکاران باید مورد حمایت و دلجویی مسؤولان قرار گیرند تا با علاقه و انگیزه بیشتری در میادین ورزشی حاضر شوند.

وی در ادامه موفقیت ورزشکاران و درخشش آنان را امری مهم برای تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و بیان داشت: گرایش جوانان به رشته های ورزشی امری مهم در کاهش آسیبهای اجتماعی است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش مربیان ورزشی در کسب مدال و رتبه های برتر ورزشی، خاطرنشان کرد: مربیان در شکوفایی استعداد جوانان در بروز توانمندی آنان نقش آفرینی کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات