۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۵۹۷۹۵
مدیر غرفه نشریه پیام ابراهیم در نمایشگاه مطبوعات:

رویکرد نشریه پیام ابراهیم، انتشار مقالاتی در ارتباط با حقوق زنان است

آشوری گفت: رویکرد نشریه پیام ابراهیم، انتشار مقالاتی در ارتباط با حقوق زنان است که به جامعه زنان انقلاب اسلامی مربوط می‌شود.
نمایشگاه مطبوعات

مصطفی آشوری مدیر غرفه نشریه پیام ابراهیم در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نشریه پیام ابرهیم 27 سال قبل تحت عنوان پیام هاجر برای اولین بار منتشر شد و بعد از یک توقیف موقت، 3 سال پیش با نام پیام ابراهیم مجوز جدید انتشار گرفت و تاکنون 17 شماره از این نشریه دوماهانه انتشار پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت: زمینه فعالیت این نشریه عمدتاَ تحریر موضوعات سیاسی، مذهبی و اجتماعی است و در گفت وگو با صاحب‌نظران صادق، شریف، مذهبی و مردمی؛ موضوعاتی را در رابطه با رویدادهای جامعه در مقاطع مختلف به رشته تحریر درمی‌آورد.

آشوری ابراز داشت: تحریرهای این نشریه رویکرد مشخصی دارند؛ همچنین مقالاتی در ارتباط با حقوق زنان که به جامعه زنان انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، به دبیری خانم طالقانی منتشر می‌شود و تقریباَ در هر شماره از نشریه پیام ابراهیم، 3 یا 4 مقاله به این موضوع اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: سایر مقالات این نشریه به موضوعاتی از قبیل مسایل کلی کشور، رویدادها و مناسبت‌ها می‌پردازد و در زمینه ارتباط با حوزه‌های علمیه و روحانیت تقریباَ در هر شماره به طور متوسط یک مقاله از یک شخصیت روحانی در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 14 لغایت 21 آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود و نشریه پیام ابراهیم در طبقه دوم شبستان اصلی غرفه شماره  64 آماده پاسخگویی به علاقمندان و مشتاقان به حوزه فعالیت این نشریه است./966/202/ب3

ارسال نظرات