۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۵۰۵۶

مدرسه عالی نواب در رشته کلام اسلامی دانش پژوه می‌‌پذیرد

ثبت نام آزمون پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب برای رشته تخصصی کلام اسلامی در سطح 2 و 3 به صورت محدود آغاز شد و تا 20 تیر ماه ادامه دارد.
پذیرش نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ثبت نام آزمون پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب برای رشته تخصصی کلام اسلامی در سطح 2 و 3 به صورت محدود آغاز شد و تا 20 تیر ماه ادامه دارد.


این ثبت نام که در راستای تربیت طلاب توانمند در پاسخگویی به شبهات کلامی صورت می گیرد، طلاب و واجدان شرائط می توانند به آدرس اینترنتی www.h-navvab.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


بنابر این گزارش، داشتن گواهی اتمام یا اشتغال به پایه 6 حوزوی، حداکثر سن 25 سال، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از شرایط ثبت نام در این آزمون است، که طلاب علاقه مند می‌توانند در سطح 2 و 3 تخصصی این مدرسه علمیه مشغول تحصیل شوند.


یادآور می شود؛ قبول‌شدگان از مزایایی مثل دریافت دانش‌نامه رسمی سطح 3 حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح 4 و دکتری در مراکز آموزش عالی کشور و نیز کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.


خاطر نشان می شود مدرسه علمیه عالی نواب یکی از نخستین مؤسسات آموزش عالی حوزوی است که رشته‌های تخصصی سطوح 2، 3 و 4 حوزه علمیه خراسان را به طلاب سطح دو به بالا ارائه می‌دهد.


گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 32259559-32214133-051 تماس حاصل کرده و یا به آدرس این مدرسه علمیه به نشانی: ابتدای خیابان شیرازی، مدرسه علمیه عالی نواب مراجعه کنند./203/859/ب1

ارسال نظرات