۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۳۱۲۶۱
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

وظیفه روحانیت مقابله با توطئه های ضد انقلابی دشمن است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه وظیفه روحانیان ایستادگی در برابر هجمه دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: روحانیت باید انقلابی فکر کند و انقلابی بماند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان شهرستان سراب با اشاره به سه نکته مهم و اساسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: وظیفه روحانیان ایستادگی در برابر هجمه دشمنان نظام و انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه باید در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام ایستادگی کرده و نگذارند دشمن این انقلاب و نظام را تحریف و از ریل مستقیم و الهی خود خارج سازد، ابراز داشت: روحانیت با آگاهی و مقابله با انحراف می‌توانند در برابر دشمن و توطئه‌های آن‌ها بایستند و دشمن را مأیوس کنند.

 

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا افزود: روحانیان و طلاب باید انقلابی فکر کنیم و انقلابی بمانیم و در راه دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش و کوشش داشته باشیم و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و تولید قدرت به ایشان این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت صاحب‌الامر (عج) برسانیم.

 

وی گفت: ما شاهد هستیم که تنها کسی که راه و هدف امام را با تمام توان ادامه می‌دهد و با صراحت و شجاعت اعلام می‌کند که هدف ما هدف امام و راه ما راه امام راحل است و این انقلاب به نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته‌شده نیست؛ مقام معظم رهبری هست.

 

حجت‌الاسلام کاملی فر بابیان اینکه مقام معظم رهبری همچون امام بزرگوار باصلابت و شجاعت و قاطعیت جامعه را هدایت می‌نماید، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب امروز کشور را باقدرت و صلابت در مسیر آرمان‌های امام راحل هدایت می‌کند و حرکت می‌دهد.

 

وی بابیان اینکه روحانیت باید انقلابی بماند و انقلابی فکر کند تا بتواند این حرکت عظیم را به سر مقصد مقصود برساند، ابراز داشت: این انقلاب با حوزه‌های علمیه و روحانیت محقق شد و با حوزه‌های علمیه و روحانیت نیز به هدف خود خواهد رسید.

 

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا از برکات انقلاب اسلامی ایران را بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان و منطقه دانست و افزود: کما اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هیمنه‌ی رژیم صهیونیستی را شکسته به‌طوری‌که رژیم صهیونیستی از ترس گروه‌های مقاومت و حزب‌الله به دور خود حصار کشیده است و امروزه امنیت رژیم صهیونیستی آسیب‌پذیرتر شده است و این‌ها در سایه عنایت الهی و به برکت انقلاب اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام‌جمعه سراب نیز با تأکید بر بهره‌مندی از فرصت تبلیغی و خودسازی ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: روحانیت و حوزه‌های علمیه لازم است نه‌تنها خود از این فرصت بزرگ رمضان بهره‌مند شوند، دیگران را نیز در این مسیر هادی باشند.

 

وی با تأکید بر ایجاد زمینه معنوی و علمی برای دیگران جهت بهره‌گیری از فیوضات این ماه شریف، اذعان داشت: همه به‌ویژه طلاب و روحانیون باید مساجد را به‌عنوان یک سنگر پر کنند، روحانیت دارای یک وظیفه خطیر صیانت از دین و هدایت فکری جامعه را بر عهده دارد.

 

امام‌جمعه سراب بابیان اینکه امروز استفاده از ماهواره و شبکه‌های مجازی نقش مخربی در گرایش جوانان به مساجد ایفا کرده‌اند بر لزوم آگاه‌سازی در ماه مبارک رمضان توسط مبلغان تأکید کرد و ابراز داشت: مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری و مهم است.

 

امام‌جمعه سراب در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام کاملی فر از روند احداث مصلای سراب نیز با ارائه گزارشی از روند احداث مصلا در شهرستان سراب، اظهار داشت: مصلا سراب با ۶۰ هزار مترمربع مساحت و ۶ هزار مترمربع زیربنا در طبقه همکف بزرگ‌ترین مصلا در بین شهرستان‌های کشور است که تاکنون ۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و برای تکمیل نیز به همین مقدار مبلغ احتیاج هست.

 

وی ادامه داد: احداث آشپزخانه مرکزی، حوزه علمیه، اماکن فرهنگی و تفریحی، آموزشی در طبقه دوم این مصلا از دیگر اهداف احداث این مصلا است تا بتوان برخی از نیازها در ساختمان بزرگ این مصلا رفع و فصل گردد.

 

بنابراین گزارش حجت‌الاسلام کاملی فر  پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه المهدی(عج) شهرستان سراب را افتتاح کرد./854/203/ب2

ارسال نظرات