۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۲۵۰۴۲
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

ملت ایران برای حفظ ارزش های انقلاب تا پای جان ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ملت ایران برای حفظ آرمان های انقلاب تا پای جان ایستاده است و هیچ گاه در بدترین شرایط و مشکلات هم، پای ارزش ها رنگ نمی بازد.
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس عصر امروز در سومین روز شهادت محمدتقی سالخورده در روستای شهاب الدین اظهارکرد: بیعت با حسین(ع) فریاد عاشقان این امام است که همواره فریاد می زنند کاش بودیم و مانع می شدیم تا سیلی به فرزندانش نزنند، تا زینب(س) را تازیانه نزنند و این فریاد شهدای مدافع حرم بود.

 

وی افزود: عده‌ای با هدف تخریب حرم اهل‌بیت وارد شدند تا قبر حضرت زینب و رقیه(س) را با خاک یکسان کنند و از طرح های داعش بود و شهدای مدافع حرم ما از این حرم دفاع می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن هدفش تخریب دبن بود تا اثری از اسلام نماند که اگر به این هدف می رسیدند در مدینه هم اثری از قبر رسول (ص) نبود و بقیع ویران، ویران تر می شد و عده ای این خیانت را تحمل نکردند و رفتند تا حمایت کنند.

 

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: دشمنان اسلام هم اعتراف کردند و اینکه شهدایی همچون سالخورده، فیروزآبادی و رزمندگان عزیزی از کشورهای مختلف ایران، عراق، افغانستان و..  وارد سوریه و عراق شدند برای ممانعت از حرکت معاندان دشمنان علیه ارزش ها و اهل بیت بود، تا از حریم اهل بیت دفاع شود.

 

وی با اعلام این که ارزش این شهدا از شهدای جنگ هشت ساله بیشتر است، بیان داشت: شهدای حرم، شهدای مدافع اهل بیت و اسلام هستند و اسلام را در جهان حفظ کردند و پرچم اسلام خواهی را برافراشتند.

 

این مسؤول ادامه داد: امروز با نگاه به سوریه، لبنان، بحرین و نیجریه متوجه می شویم جوانان عاشق شهادت که لحظه شماری می کنند تا اذن بگیرند و از حرم دفاع کنند متوجه می شویم که همه این افراد از شهدای ما الگو گرفته اند و این مساله نتیجه مجاهدت این شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: حرکت عظیم انقلاب، خون شهدای انقلاب و حرم، فرمایشات امام راحل و رهبری از جوانان ما مجاهد و حماسه ساز ساخت و روحیه شهادت طلبی در میان جوانان دمیده شد.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که شهدای انقلاب، جنگ و حرم حرکت عظیم را در جهان شکل دادند تا اسلام صادر شود، یادآور شد: شهدا اعلام کردند که پای اسلام، انقلاب، ولایت و اهل بیت ایستاده ایم و سر می دهیم تا ارزش ها باقی بماند.

 

وی گفت: ملت ما در طول این انقلاب، هیچ گاه سست نشد و برخی با شعار و بزرگ کردن مشکلات نمی توانند ملت را از ادامه انقلاب بازدارند و مردم در تشییع شهدای حرم این ایستادن در پای انقلاب را نشان دادند.

 

حجت الاسلام شیرازی افزود: جوانان بسیاری مکرر مراجعه می‌کنند که به سوریه بروند و می خواهند تا زمینه فراهم شود تا به سوریه بروند و همچنین در این راستا روحیه بلند پدران شهدای حرم همچون پدر شهید سالخورده و فیروزآبادی ستودنی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بیان داشت: دشمن تصور می‌کند ما پای ارزش‌ها رنگ می‌بازیم و از انقلاب و اسلام دست بر می‌داریم در حالی که شهدای حرم و خانواده های آنان ثابت و اعلام کردند پای آرمان های انقلاب همچنان ایستاده اند.

 

حجت الاسلام شیرازی در ادامه با اعلام این که شهدا با معرفت در این راه گام برداشتند، افزود: شهدا خود را آماده شهادت کردند تا فدای اسلام شوند و شهید سالخورده نیز اعلام کرد؛ خدایا وقتی حسین تو جان داد و فرزند سه ساله داد من هم فرزند دوساله دادم تا اعلام کنم؛ زینب فاطمه را بیشتر از زینب خود دوست دارم.

 

وی گفت: ما هر چه داریم و عزت، سربلندی و قدرت ما از خون شهدا و خانواده های شهدا است و امروز ملت های آزاده به ایران افتخار می کنند و امروز نیز ما آمدیم نوکری شهدا کنیم و در راه شهدا و اهل بیت ثابت قدم باشیم و از مسیر شهدا دور نشویم و پای اسلام محکم بایستیم.

 

به گزارش رسا، شهید محمدتقی سالخورده، دومین شهید مدافع حرم نکا در 29 سالگی در حلب به شهادت رسید و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید 24 فروردین ماه برگزار شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات