۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۳۲۳۳۸۶
آیت‌الله مهمان‌نواز:

تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای همگانی است/ دولت و ملت گوش به فرمان رهبری باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حقق اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای همگانی است، گفت: دولت و ملت در کنار یکدیگر می‌توانند تقویت‌کننده افکار و اندیشه‌های پاک و آینده‌ساز باشند و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید گوش به فرمان رهبری باشند.
آيت الله مهمان نواز- ديدار نوروزي استاندار خراسان شمالي و معاونان آيت الله مهمان نواز- ديدار نوروزي استاندار خراسان شمالي و معاونان آيت الله مهمان نواز- ديدار نوروزي استاندار خراسان شمالي و معاونان آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی و معاونان استانداری، با اشاره به انتخاب شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید، اظهار کرد: همه وظیفه دارند برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جامه عمل پوشاندن به این خواسته وارد عرصه شوند.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و خودکفایی کشور در زمینه‌های اقتصادی است، اضافه کرد: خودکفایی اقتصادی کشور سبب تقویت استقلال و خودکفایی ایران اسلامی در سایر بخش‌ها نیز می‌شود.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در تمامی بخش‌ها به استقلال و خودکفایی کامل دست یابیم، خاطرنشان کرد: در این رابطه همه مردم و مسؤولان رسالت داشته و باید تلاش کنند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

منتخب مردم استان خراسان شمالی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طرح مسائل و مشکلات کشور همواره بر موضوع اتکا به توان و تولید داخلی تأکید دارند، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نیز در گرو فعالیت جهادی و همگانی و اتکا به توان و تولید داخلی است.

 

وی ادامه داد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دولت و ملت در کنار و دوشادوش یکدیگر می‌توانند تقویت‌کننده افکار و اندیشه‌های پاک و آینده‌ساز باشند به همین دلیل امسال لازم است دولت و ملت گوش به فرمان رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و فعالیت کنند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید دولت و ملت با پشتیبانی یکدیگر برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همان‌گونه که دولت‌مردان و مسؤولان را به اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی مکلف کرده‌اند از مردم نیز خواسته‌اند تا با همدلی و هم‌زبانی، در رفع مشکلات به دولت کمک کنند.

 

نماینده سه دوره مردم استان‌های خراسان و خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه برای استاندار این استان و همه خدمت‌گزاران در دولت جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و مؤفقیت در عرصه اجرای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری کرد.

 

سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: تا پایان امسال با گازرسانی به ٣٧ روستا و شهر جدید در استان، تعداد روستاهای برخوردار از گاز در خراسان شمالی به ٧١5 روستا و تعداد شهرهای برخوردار به ٢٢ شهر افزایش می‌یابد.

 

وی همچنین با اشاره به عزم موجود برای تکمیل بزرگ‌راه بجنورد- جنگل گلستان تا پایان امسال، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته به زودی قطعه نخست این بزرگ‌راه به بهره‌برداری رسیده و سایر قطعات نیز به مرور زیر بار ترافیک خواهند رفت.

 

پرویزی با یادآوری اینکه پارسال در مجموع حدود 150 کیلومتر از راه‌های استان آسفالت شد، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال این میزان به بیش از 250 کیلومتر افزایش خواهد یافت./9314/202/ب2

ارسال نظرات