۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۳۲۲۷۲۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

فرامین رهبری در رأس امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب در رأس امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: باتوجه به شرایط دنیای کنونی، باید با برنامه حرکت کنیم.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد حیدری راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در نخستین نشست خود با کارکنان این اداره در سال جدید ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و بهارطبیعت،به نام حضرت صدیقه فاطمه زهرا گفت: درآستانه سال جدید باید عملکرد خود را مورد بررسی قرار داده و با نگاه به جلو و برنامه ریزی درست به افق مورد نظردست پیدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه این نشست درآغازین روزهای سال95، تذکری برای دو موضوع؛ نگاه به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده است، بیان داشت: ما باید توشه خود را از گذشته که در واقع"تجربه" است درنظر بگیریم و این تجربه همان ارزیابی و محاسبه دقیق ما از امور محوله است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به شرایط خاص جهانی وفناوری‌های روز، اظهارداشت: باتوجه به شرایط دنیای کنونی، باید با برنامه حرکت کنیم. مسئولیت وحوزه کاری هر فردی، هم به صورت اختصاصی و هم به صورت کلی، مشخص است پس باید ببینیم در سال94در این حوزه چقدر موفق بوده ایم و با تطبیق آن را پایه‌ای برای فعالیت ها در سال95 قرار دهیم.

 

وی با اشاره به این نکته که باید برنامه ریزی ها بر اساس اساسنامه و مأموریت‌های سازمان و چشم انداز سند 10ساله،باشد گفت: مطالبات رهبری از دستگاه های فرهنگی باید در رأس امور باشد و به فرموده خود ایشان باید برنامه ریزی ها با توجه به افق 20ساله و سیاست های خود استان اجرا شود.

 

این مقام مسئول در ادامه به بیان برخی تذکرات پرداخت و ادامه داد: هرکارشناس باید در سال جدید مجدداً شرح وظایف خود را مطالعه و تامل وتعمقی در آن داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام حیدری راد، با تاکید برپیگیری و ارجاع نامه‌ها از سوی کارشناسان، عنوان کرد: طرح های ارائه شده باید متنوع، جامع و جوان پسند باشند و توجه به امور جوانان در رأس امور قرار گیرد.

 

وی با آرزوی سلامتی و سعادت برای تمامی کارکنان، آرزوی سال خوبی برای آنها کرد و بیان داشت: سالی نیکو خواهد بود که لبخند رضایت بر لبان حضرت مهدی(عج) بنشیند و همه ما باید درجهت تحقق این امر نهایت تلاش خود را بکنیم./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی 

ارسال نظرات