۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۹۴۳۸
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

همه افراد تابع قانون باشند/ مردم پیروز انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم اخلاق مداری و تابعیت قانون در عمل را از نمایندگان راه نیافته به مجلسین خواستار شد و گفت: با حل مشکلات اقتصادی شاخص امید به زندگی در کشور افزایش پیدا کرد و بسیاری از کسانی که در انتخابات شرکت نکردند به عرصه سیاست امیدوار خواهند شد.
حجت الاسلام علي قرباني
حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل برعکس مردم نسبت به دعوت‌های رسانه‌های بیگانه و سران استکبار گفت: ملت در این انتخابات دقیقاً برعکس درخواست دشمنان اسلام عمل کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
 
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم افزود: مردم با رأی حداکثری خود نشان دادند که بصیر و فهیم هستند و به تفاله‌های استکبار جوابی کوبنده و نه‌ای بزرگ گفتند و ثابت کردند نتیجه انتخابات هر چه که باشد به صورت مستقل بین مردم تصمیم‌گیری شده است و هیچ نگاهی به بیگانگان ندارد.
 
حجت الاسلام قربانی اظهار داشت: همه نمایندگان از هر حزب و جناح باید با تکیه بر اخلاق و رفتاری درست تابع قانون باشند و در این بین علاوه بر اینکه اشتباهات فتنه‌گران 88 را تکرار نمی‌کنند به آن‌ها درس شرکت در انتخابات و قبول کردن رأی مردم را بدهند.
 
وی ادامه داد: اصولگرایان باید بیدار و هشیار باشند و تابع سخنان رهبری و در عمل ثابت کنند که تابع قانون هستند؛ این بحث‌ها زودگذر است، اخلاق و قانون‌گرایی این‌ها باعث خواهد شد که در فاصله چند ماه پس از انتخابات دیگران این‌ها را تحسین کنند و برای آینده اعتمادی بیشتر به این‌ها داشته باشند.
 
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم مردم را پیروز همه انتخابات در کشور توصیف کرد و گفت: مردم بصیر و نجیب ایران اسلامی تلاش خود را برای اقتدار و افتخار نظام اسلامی انجام دادند و اینک نوبت مسؤولان است که همت خود را به خرج دهند و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشته باشند.
 
حجت الاسلام قربانی دلیل شرکت نکردن برخی افراد در انتخابات را مسائل اقتصادی عنوان و ابراز کرد: مسؤولان با توجه بیشتر به مسائل اقتصادی و بویژه اقتصاد مقاومتی می‌توانند کاری کنند تا افرادی که به این دلیل در انتخابات شرکت نکرده‌اند به مسائل اقتصادی امیدوار شده و پا به عرصه سیاست کشور گذارند.
 
وی ادامه داد: توجه به فرمایشات اقتصادی رهبر معظم انقلاب مانند اقتصاد مقاومتی، درون گرایی اقتصادی، چشم برداشتن از خارج کشور بسیار مهم است و اگر مسؤولان به همین فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند شاخص امید به زندگی هم در کشور افزایش پیدا خواهد کرد./836/ت302/ج1
ارسال نظرات