۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۱۷۵۹۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رأی مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رأی مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: آرای مردم به نظام پشتوانه بزرگی در مقابل دشمنان و استکبار است.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مسؤولان این شهرستان اشاره به آغاز رسمی تبلیغات کاندیداهای مجلس بر ضرورت تبلیغات صحیح در انتخابات تأکید کرد و گفت: کاندیداها از تبلیغات غیر اصولی به شدت پرهیز کنند.

 

وی با بیان این که حضور در انتخابات، ابزار مهمی در افزایش حضور در سرنوشت مردم است و این حضور در منسجم کردن افراد به هم موثر است، اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، مجلس کارآمدتری خواهیم داشت و باید حضور حداکثری و قانونمند در انتخابات مورد توجه همه مسؤولان، مردم و مجریان انتخاباتی باشد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که انتخابات یکی از محورهای مهم این برون رفت از فتنه دشمنان است خاطر نشان کرد: مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که در خدمت انقلاب و مردم و طرفدار مستضعفان باشند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات از مسائلی است که دشمن با همه تجهیزات و آگاهانه علیه آن به میدان آمده است تا در جهت ناکارآمدی نظام و انقلاب گام بردارد و باید با حضور حداکثری این ترفند را خنثی کنیم، ادامه داد: دشمن با تحریم، تهدید و انواع و اقسام توطئه‌ها و فتنه‌های اقتصادی وارد میدان شده تا به انسجام ملت لطمه و صدمه بزند؛ اما نقطه خطر در اثرگذاری این فتنه‌ها، در انتخابات است و باید در این زمینه آگاهانه وارد شویم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شرکت در انتخابات باید بر محور ایمان و تقوا باشد تا عزتمندی نظام را افزایش دهد و باید بدانیم این حضور در واقع قدردانی از انقلاب است، گفت: نظام ما نظام ولایی و بر پایه دموکراسی است و مردم با حضور در انتخابات و شرکت در سرنوشت خود قدرت نظام را به همگان نشان می دهند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرکت در انتخابات مستند است و حضور هرچه بیشتر باشد سند افتخاری برای انقلاب و دستاوردهای آن و آرمان های امام راحل و شهدا است، ادامه داد: حضور در انتخابات از نظر دنیا مشروعیت یک نظام، اقتدار و قوت نظام است و این مسأله برای نظام جمهوری اسلامی ایران که موجب بیداری اسلامی در جهان شده است به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

مسؤول حوزه علمیه شهرستان نکا گفت: دغدغه و حساسیت بجای جوانان، نشان دهنده موقعیت شناسی آنان است و ملت ایران در طول انتخابات گذشته نشان داد که حضور به موقع در عرصه های دارد و حساسیت به خرج می دهد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که همه نسل های این انقلاب آزمون امتحان خود را از قبل انقلاب تا به حال به خوبی پس داده اند، اظهار داشت: یکی از ویژگی های انقلاب رساندن پیام به نسل های بعدی است که خوشبختانه از گذشته این انتقال پیام به خوبی صورت گرفته و نسل های سوم و چهارم عاشق انقلاب، امام، شهدا و رهبر هستند و این پیام به خوبی به نسل های جدید است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: جوانان در انتخاب اصلح باید دقت کنید زیرا توان درک اصلح را بهتر دارند و در این زمینه جدی باشید و فکر کنید.

 

وی بر ضرورت رعایت قوانین انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها تأکید کرد و گفت: نباید معیارهای اخلاقی و دینی را زیرپا بگذاریم و هرکس به اثبات خود بپردازد و به دیگران کار نداشته باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که از مردم می‌خواهیم که به فردی رأی دهند که به شهید مدرس نزدیک ترند، ادامه داد: باید افرادی وارد مجلس شوند که علاوه بر تخصص، تعهد، ولایت مداری با بصیرت و با تقوا باشند.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مسأله‌ انتخابات در ایران، امر بزرگی است، گفت: برخی از کشورها آرزو می‌کنند که در کشورشان یک انتخابات برگزار شود این در حالی است که ما در 37 سال گذشته به طور میانگین هر سال یک انتخابات داشتیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رأی مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: آرای مردم به نظام پشتوانه بزرگی در مقابل دشمنان و استکبار است./1317/202/ب3

ارسال نظرات