۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۶۹۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تبلیغات پر زرق و برق برخی کاندیداها زیبنده جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از هزینه های تبلیغاتی گزاف در انتخابات، این گونه تبلیغات پر زرق و برق از سوی برخی کاندیداها را فاجعه دانست و گفت: این گونه تبلیغات ظاهری تأثیری در فهم و بینش مردم ما ندارد، بلکه ملت بزرگ ایران همواره بر اساس فهم درونی و بینش بالای خود فرد مورد نظرشان در انتخابات را تعیین می کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از بانوان مرکز استان با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی از خانواده به عنوان نخستین نهاد اجتماعی در تحقق سلامت جامعه یاد کرد و گفت: خانواده سالم، سرزنده و با نشاط که بانوان زمینه آن را فراهم می‌کنند زمینه پیشرفت جامعه اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دینی را یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ برشمرد و گفت: همه توان و تلاش دشمنان فروپاشی بنیان خانواده در کشورمان است.

 

امام جمعه قائمشهر بهره‌گیری از الگوهای اسلامی را بهترین راه برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صحیح عفاف و حجاب در جامعه دینی دانست و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام حجاب را مایه تشخص و آزادی زن مسلمان می‌داند و دشمنان نظام همه تلاش خود را برای تضعیف این مقوله در جامعه اسلامی به کار بسته‌اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی زمینه تقویت همه بخش های کشورمان را فراهم کرد، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب، کشورمان در همه عرصه های محتاج و وابسته به بیرون بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مسیر حرکت امام خمینی(ره) مسیر حق بود، ادامه داد: امام راحل علیرغم این که هیچ سلاحی سخت افزاری در اختیار نداشت، اما با پشتوانه عظیم مردمی توانست نهضت انقلاب را به پیروزی برساند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله دموکراسی در کشورهای اروپایی که خود را مهد حضور و مشارکت مردم می دانند تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است، تصریح کرد: در آمریکا هر انتخاباتی که برگزار می شود شاهد هزینه های هنگفتی هستیم، اما مردم کشورمان با آگاهی و شناخت کامل در انتخابات شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی برگزاری انتخابات در کشورمان را نماد مردم سالاری دینی برشمرد و با بیان این که مردم در انتخابات مهم ترین جایگاه نظام که رهبری است با یک واسطه نقش دارند، بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری به عنوان حافظ و پشتیبان اصلی انقلاب و ولایت است که مردم نمایندگان آن را انتخاب می کنند.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از برخی تبلیغات نادرست کاندیداها در سطه جامعه گفت: این شیوه های تبلیغاتی که تنها با هدف کسل آراء مردم صورت می گیرد زینده جامعه اسلامی نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت رعایت اصول و اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها در این مرحله تأکید کرد و گفت: نباید خدای ناکرده به شیوه های تبلیغاتی روی آوریم که با معیارهای جامعه دینی مغایرت داشته باشد بلکه باید اخلاق همواره در اولویت برنامه های تبلیغاتی کاندیداها قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با انتقاد از هزینه های تبلیغاتی گزاف در انتخابات، این گونه تبلیغات پر زرق و برق از سوی برخی کاندیداها را فاجعه دانست و تصریح کرد: این گونه تبلیغات ظاهری تأثیری در فهم و بینش مردم ما ندارد، بلکه ملت بزرگ ایران همواره بر اساس فهم درونی و بینش بالای خود فرد مورد نظرشان در انتخابات را تعیین می کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری در سرنوشت خود و همچنین کشورمان مشارکت دارند، افزود: مردم هوشیار ما افرادی را انتخاب کنند که ولایی، متعهد، مردمی و متناسب با شاخص های مطرح شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که حضور آگاهانه در انتخابات هفتم اسفند موجب تقویت جایگاه نظام خواهد شد، ادامه داد:  به حتم هفتم اسفند ماه امسال تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبری خواهد بود.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم نخواهند گذاشت نا اهلال جایگاه های مهم کشورمان را در اختیار گیرد، افزود: بصیرت و آگاهی مهم ترین ویژگی مردم کشورمان است که در همه آزمون های گذشته به خوبی به اثبات رسیده است./1317/202/ب2

ارسال نظرات