۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۱۵۴
رییس سازمان حج و زیارت:

22 بهمن؛ نماد سربلندی و افتخار ملت ایران/ حضور در انتخابات صیانت از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حج و زیارت کشور 22 بهمن را بزرگ ترین جشن ملی دانست و گفت: این روز تجلی و نماد سربلندی، عزت و افتخار کشور است.
سعيد اوحدي، رييس سازمان حج و زيارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت کشور، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم خرم آباد، گفت: 22 بهمن بزرگترین جشن ملی و بیعت دوباره ملت با رهبری است.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون شهدا، جانبارن و ایثارگران است، افزود: امروز به برکت ایثار شهدا و ایثارگران شاهد دستاوردهای بزرگ انقلاب هستیم.


اوحدی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول عمر 37 ساله انقلاب، عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود دسیسه های دشمن، با پشتوانه مردمی توانست طوفان های زیادی که در مسیر قرار داشت را به موفقیت پشت سرگذارد.


وی با اشاره به 12 سال تحریم های ظالمانه بیان کرد: در طول این مدت شعار ملت ایران انررژی هسته ای حق مسلم ما است، بود و امروز جریان پایداری حماسه های خون بار شهدا، در مذاکره با گروه 1+5 دنیا سر تعظیم در برابر اراده ملت ایران فرود آورد.


رییس سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: برکت وجود رهبری با بصیرت، خون شهدایی مظلوم و پشتیبانی ملت، امسال شاهد تحقق محوری این شعار بوده ایم.


وی در ادامه 22 بهمن را نماد سربلندی و افتخار ملت ایران خواند و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن تبلور مسیری است که 37 سال صبر، استقامت، حماسه، عشق و ایثار وجود داشت.


اوحدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: رتبه پانزدهم علمی دانش آموزان جمهوری اسلامی، دارا بودن رتبه هفت و هشت علمی دنیا در بحث نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و فضا و دستیابی به فناوری موشکی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه با اشاره به یکه تازی دنیای غرب در طول این 37 سال،‌ افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران خواب راحت از صهیونیسم و استکبار جهانی گرفته شده است.


شعار محوری مردم در نظام مقدس اسلامی مرگ بر استکبار است
رییس سازمان حج و زیارت کشور با بیان این که شعار محوری مردم در نظام مقدس اسلامی مرگ بر استکبار است، خاطرنشان کرد: با اجرای برجام ملت ایران دست از استکبار ستیزی و شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا بر نمی دارد.


وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه بصیرت و هوشیاری ملت دانست و گفت: این حضور مردمی همگان را به یاد جمله تاریخی رهبر معظم  انقلاب می اندازد که باید در حفظ این انقلاب بکوشیم.


اوحدی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات هفتم اسفند، افزود: انتظار می رود در هفتم اسفند نیز این حضور پرشور باشد.


حضور در انتخابات، صیانت از انقلاب اسلامی است
رییس سازمان حج و زیارت کشور با تأکید بر ضرورت حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این حضور نشانه صیانت از انقلاب است.


وی با اشاره به این که شعار ملت ایران استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، یادآور شد: عصاره و تحقق این شعار در انتخابات هفت اسفند تحقق می یابد./9459/202/ب1

ارسال نظرات