۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۵۵۳۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مبارزه با مظلوم جزء وظایف مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و افرادی که کودکان و مردم بی دفاع را مورد بدترین ظلم ها قرار می دهند، جزء وظایف مسلمانان است.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان مدافعان حرم، با اشاره به آیات و روایات جایگاه شهادت در راه خداوند را تبیین و اظهار کرد: شهادت در راه خدا افتخار بسیار بزرگی است که جوانان خداشناس ما به این افتخار دست یافته اند.

 

وی افزود: دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و افرادی که کودکان و مردم بی دفاع را مورد بدترین ظلم ها قرار می دهند، جزء وظایف مسلمانان است و جوانان ما نیز با هدف عمل به وظیفه در راستای دفاع از حرم با تروریست ها جنگیده و جان خود را نیز در این راه فدا می کنند.

 

ادامه مراسم با نوحه خوانی و عزاداری در سوگ شهادت شهیدان مدافع حرم به ویژه شهیدان اسماعیل شجاعی و مصطفی قاسم پور ادامه یافت.

 

این آیین معنوی با حضور مسؤولان دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی مردم مؤمن و شهیدپرور ارومیه در  حسینیه اعظم برگزار شد.

 

یادآور می شود، شهیدان اسماعیل شجاعی و مصطفی قاسم پور دو شهیدی بودند که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در چند روز گذشته به شهادت رسیده بودند.

 

پیکر پاک و مطهر شهیدان مصطفی قاسم‌پور و اسماعیل شجاعی از شهدای مدافع حرم اهل آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، مسؤولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم قدر شناس ارومیه روز گذشته از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) ارومیه در مسیر خیابان امام خمینی(ره) بر دوش مردم قدرشناس و هم رزمانشان در ارومیه و بوکان تشییع شد./936/202/ب1

ارسال نظرات