۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۸۱۴
مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

اجرای طرح آموزش نرم‌افزارهای محتوایی و ابزاری در مدارس علمیه سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران از اجرایی شدن طرح آموزش نرم‌افزارهای محتوایی و ابزاری در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.
 حسين اسحاقي

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین اسحاقی، مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، با بیان این‌که نقش فناوری‌های نوین در افزایش سطح کمی و کیفی پژوهش‌ها همواره مورد تأکید جامعه آموزش عالی بوده است و دلیل این مدعا، نامگذاری روز 25 آذرماه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نام ‹‹هفتۀ ملی پژوهش و فناوری» است، افزود: البته فرهنگ سازی استفاده از فناوری‌های نوین، شرطی لازم برای تحقق شعار محوری «هر طلبه یک پژوهشگر» است.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا معاونت پژوهش در نظر دارد، نخستین دوره هدایت شده کارگاه آشنایی و چگونگی بهره‌گیری اساتید و طلاب سطح 2 و 3 ملزم به تدوین پایان‌نامه و تحقیق پایانی از فناوری‌های نوین را در قالب طرح «آموزش نرم‌افزارهای محتوایی و ابزاری» اجرا کند.

 

مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: بر این اساس، استان‌های متقاضی برگزاری این دوره لازم است با توجه به هماهنگی‌های اسکان، پذیرایی و تجهیز کارگاه که بر عهده استان است، اقدام کرده و درخواست برگزاری کارگاه را از طریق اتوماسیون تا تاریخ 15 بهمن 1394 به این معاونت اعلام کنند.

 

اسحاقی بیان داشت: با توجه به این‌که هزینه‌های مربوط به استاد(حق التدریس و ایاب ذهاب) بر عهده معاونت پژوهش است؛ از این رو نظر به محدودیت‌های بودجه‌ای و زمانی، اولویت‌بندی‌ها بر اساس تاریخ ارسالِ درخواست صورت خواهد گرفت.

 

گفتنی است، شماره تماس 02532144319 از ساعت 11 تا 13 برای پاسخگویی به ابهامات و سؤالات احتمالی معاونان پژوهش مراکز استانی در نظر گرفته شده است./998/102/ب2

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات