۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۹۱۰
رییس ستاد انتخابات استان خوزستان:

تبلیغات پیش از موعد در فضای مجازی تخلف و بر صلاحیت نمایندگان تأثیرگذار است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در برگزاری منظم و بهتر انتخابات در استان، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از تبلیغ پیش از موعد در فضاهای مجازی صرف نظر و اجتناب کنند.
خبير ، معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرج الله خبیر، رییس ستاد انتخابات استان خوزستان و معاون سیاسی استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته این ستاد، گفت: کمیته های امنیتی ستاد اتخابات، استعلامات، فناوری، اطلاع رسانی، حقوقی و شکایات در ستاد انتخابات تشکیل شده اند.

 

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر انتخابات در استان خوزستان پیش بینی و صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: آموزه ها و نکات لازم برای برگزاری بهتر انتخابات پیش رو به فرمانداران و بخشداران استان بیان شده و در حدود 50 هزار نفر در برگزاری این انتخابات با ستاد انتخابات استان همکاری خواهند داشت.

 

فرج الله خبیر با بیان این که 67 هیأت اجرایی تا الان مشغول فعالیت هستند، افزود: هیأت‌های اجرایی مجلس خبرگان در سطح استان تشکیل و در سامانه مربوطه ثبت شده که در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیأت های اجرایی با توجه به تشکیل متأسفانه در سامانه ثبت نشده اند.

 

معاون سیاسی استاندار خوزستان خبرهای مربوط به افزایش یا کاهش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان استان را رد و تصریح کرد: تعداد اعضای مجلس شورای اسلامی 18 نفر و مجلس خبرگان استان شش نفر و همچون گذشته بوده و کاهش یا افزایش تعداد نماینده ها در دو مجلس را مربوط به استان های دیگر دانست.

 

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به استفاده برخی نمایندگان از فضای مجازی برای تبلیغات، گفت: این فعالیت‌ها بر روند صلاحیت افراد تأثیرگذار است و با توجه به اطلاع رسانی لازمی که به نامزدهای انتخاباتی صورت گرفته است، تبلیغات پیش از موعد نوعی تخلف می‌شود و با خاطیان نیز برخورد خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که در استان خوزستان بیش از 3 میلیون و 340 هزار نفر حق شرکت و رأی دادن در انتخابات را دارند، تصریح کرد: تلاش بر آن است تا در هر شعبه رأی دو صندوق مرتبط با مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرار داده شود و انجام انتخابات الکترونیکی در اهواز، باوی، حمیدیه و کارون محتمل اما در دیگر شهرهای استان همچون گذشته ادامه پیدا می‌کند./9456/202/ب2

ارسال نظرات