۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۶۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

دینداری بدون پرداخت هزینه امکان ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به جایگاه والای شهدا و با تأکید بر اینکه عالم مدیون شهدا است، گفت: دینداری بدون پرداخت هزینه امکان ندارد.
حجت الاسلام علي معبودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از مسؤولین از خانواده شهید مدافع حرم شهید حمید سیاهکالی مرادی دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام معبودی در این دیدار با تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت شهید سیاهکالی مرادی، گفت: شهدای جبهه مقاومت اسلامی منزلت و جایگاه والایی دارند و همه مسلمانان را مدیون جانفشانی خود کرده‌اند.

 

وی با تأکید بر استقامت و صبر در برابر این مصیب عظیم، اظهار کرد: اجر خانواده شهید در درگاه باری تعالی کمتر از اجر شهید که برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم جان خود را نثار کردند، نمی‌باشد.

 

شهدا موجب پاکی جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا موجب پاکی جامعه هستند چراکه بسیاری از افراد مسیر درست زندگی را با کمک شهدا پیدا می‌کنند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: شهدا به مجالس فاتحه نیازی ندارند این ما هستیم که به آنان نیاز داریم تا در این مجالس بیماری‌های روحی خود را درمان کرده و با مرور کردن راه‌شان که راه انبیاء است، ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

 

حجت‌الاسلام معبودی خطاب به بازماندگان شهدا سه نکته را متذکر شد و گفت: دینداری بدون پرداخت هزینه امکان ندارد چراکه دین خداوند همواره از طریق آبیاری خون شهید زنده می‌ماند.

 

وی اضافه کرد: نکته دوم اینکه یاری دین خدا وطن و مکان نمی‌شناسد؛ اگر مدافعان حرم نبودند تاکنون حرم امام حسین(ع) توسط نیروهای داعش تخریب و حرم حضرت زینب(س) با خاک یکسان شده بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه عالم مدیون شهدا است، ابراز کرد: اگر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نبود خطر جامعه را نابود می‌کرد، لذا شهادت آن‌ها موجب دوری خطر و فراهم ساختن امنیت و آسایش در جامعه می‌شود.

 

وی تنها پاک باخته عالم را شهید دانست و عنوان کرد:  شهید هر چه دارد در طبق اخلاص می‌گذارد، بنابراین دین مرز و وطن نمی‌شناسد و همه جهان اسلام وطن ماست و ما در برابر همه مظلومان عالم مسؤولیم.

 

گفتنی است، شهید بسیجی حمید سیاهکالی‌مرادی نخستین شهید مدافع حرم شهر قزوین و دومین شهید مدافع حرم استان قزوین بوده است.

 

وی فرزند حشمت‌الله بوده که در چهارم اردیبهشت ماه 1368 در دهستان اقبال منطقه الموت از توابع شهرستان قزوین متولد شده است.

 

در وصیتنامه‌ این شهید همانند شهدای دفاع مقدس که دختران و زنان را به حفظ حجاب سفارش کرده‌، نوشته‌ است از حضرت مهدی(عج) خجل و شرمنده‌ام، چراکه بیش از یک جان در بدن ندارم تا در راه اسلام فدا کنم./955/203/ب2

ارسال نظرات