۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۰۱۹۸۸
آیت الله نوری همدانی با تقدیر از تلاش های وزیر امور خارجه:

مذاکرات هسته ای دنیا را بیش از گذشته با قدرت ایران اسلامی آشنا کرد/ مراقب خیانت طرف های مقابل باشید

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با تشکر از زحمات وی و تیم هسته ای، مذاکرات هسته ای را عامل تثبیت اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران دانست و خطاب به دکتر ظریف و تیم دیپلماسی گفت هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد.
آيت الله نوري همداني ديدار وزير خارجه با مراجع در قم ديدار وزير خارجه با مراجع در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی این است که همه مسؤولان سعی می کنند در راه اقتدار اسلام گام بردارند.

 

وی افزود: یکی از کسانی که در راه اقتدار اسلامی به خوبی گام برداشته است و فکر، فرهنگ، تعهد و تدین ایشان مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته، آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه است.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: تیم هسته ای توانست با قدرت و عزت در برابر صف آرایی هایی که استکبار بوجود آورده بود ایستادگی کند و با قدرت حرف ملت را بزند و از لحاظ منطق و استدلال بسیار عالی عمل کرد.

 

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: در حقیقت تیم هسته ای توانست قدرت و عزت اسلام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دهد و این مذاکرات دنیا را با قدرت جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته آشنا کرد. 

 

وی افزود: اصل موضوع برجام نشانگر قدرت و عزت اسلام و کشور است و ثابت کرد که ملت ایران ارتباط با دنیا را دوست دارد و یک کشور منزوی نیست و با منطق و استدلال، موفق به نشان دادن این قدرت و عزت شد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: دشمنان اسلام و استکبار از جهت خیانت، فریب کاری، دروغ سابقه بسیار تاریکی دارند؛ بدین جهت افرادی در این موضوع نگرانی دارند؛ ما هیچ موقع نباید به این دشمنان اعتماد کنیم و مراقب خیانت آنها باید بود.

 

وی ادامه داد: در این موضوع با رعایت رهنمودهای 9 گانه مقام معظم رهبری و از نفوذ دشمن باید مراقب بود و مراجع هم در همه حال همراه شما هستند تا به اهدافی که نظام دنبال می کند برسید.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفرهای خارجی خود، خاطر نشان کرد: مردم تشنه فرهنگ اهل بیت(ع) هستند و ما این مساله را در سفرهای خارجی به خوبی مشاهده کردیم؛ با توجه به این که حق در فطرت مردم است و اهل بیت(ع) و قرآن و اسلام هم حق است، مردم در خارج کشور بسیار استقبال می کنند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت منطقه و سوریه، عنوان کرد: امروز جریان سوریه بسیار مهم است و در این زمینه موضع و حق گویی و منطق نماینده کشور ایران آقای ظریف در سوریه بسیار موثر بوده است و امیدوارم در موضع خود پایبند باشید.

 

وی تصریح کرد: کسانی که پایبند به حق هستند یا موفق می شوند و یا شهید می شوند که هر دو راه موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود و اسلام راهی که در راه مبارزه گذاشته ابتدا ایمان و اعتقاد سپس شهادت است و در دو حالت شخص پیروز است./1325/پ202/ج

 

ارسال نظرات