۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۶۵۶
از سوی مؤسسه مصباح الهدی صورت می‌گیرد؛

نام‌نویسی برای اعزام مبلغ به عتبات عالیات در اربعین

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه مصباح الهدی با اشاره به لزوم حضور روحایت معمم در پیاده روی اربعین، گفت: مؤسسه مصباح الهدی از طلاب مبلغ برای تبلیغ در ایام اربعین در عتبات عالیات نام‌نویسی می‌کند.
حجت الاسلام علي احدي

حجت الاسلام علی احدی، رییس مؤسسه مصباح الهدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که اکثر مردمی که اربعین به کربلا می روند به دنبال ویزا و اسکان و این گونه دغدغه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: خیلی کسی درگیر مسأله تبلیغ نیست و ما به دنبال این هستیم که مسأله تبلیغ پر رنگ و ملموس باشد.

 

وی با بیان این که از سال های گذشته برنامه‌های مختلفی را برای زائران ایرانی در عراق داشته‌ایم، افزود: برگزاری نماز جماعت، روضه خوانی، سخنرانی، تبلیغ چهره به چهره و برنامه برای کودکان از برنامه‌های ما در عراق بود.

 

حجت الاسلام احدی در رابطه با برنامه‌های امسال اربعین، گفت: امسال به صورت هدفمندتر وارد کار شده‌ایم و  200 طلبه تا کنون نام نویسی کرده‌اند و آنها را به شهرهای مختلف عراق اعزام خواهیم کرد و به هر مبلغ با توجه به تواناییش فعالیتی خاص را خواهیم داد.

 

وی حضور در مسجد کوفه و مسجد سهله را از عرصه‌های خاص تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: موکب‌هایی را هم در بین راه خواهیم داشت و در طول مسیر پیاده روی هم به تبلیغ خواهیم پرداخت زیرا کاروان‌هایی هستند که فاقد روحانی‌اند و می‌شود در طول مسیر آنها را همراهی کرد.

 

رییس مؤسسه مصباح الهدی افزود: قالب‌های تبلیغی ما در این ایام به صورت پرده خوانی و چند رسانه‌ای و برنامه کار با کودک خواهد بود و همچنین برنامه‌های سخنرانی و روضه‌خوانی را هم خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به مستند استکبارستیزی که از سوی این مؤسسه تهیه شده است، اظهار داشت: در این مستند تاریخچه داعش و ارتباط آن با سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و سپس اقتدار جهان اسلام در رابطه با گروه‌های تروریستی و در ادامه معرفی چند شهید بین الملل از ملیت‌های مسلمان منطقه را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

حجت الاسلام احدی با بیان این که باید حضور طلاب معمم در پیاده روی اربعین نهادینه شود، افزود: غافل شدن از تبلیغ می‌تواند فضای معنوی اربعین را از ما بگیرد و جهت دیگری بگیرد.

 

وی افزود: ظرفیت ما هنوز تکمیل نشده است و طلابی که مایل به همکاری هستند می‌توانند از طریق تماس با شماره 09300630596 نام نویسی کنند و شرایط آن ملبس بودن به لباس روحانیت، توانایی تبلیغ و داشتن روحیه جهادی است./843/ت302/ف

ارسال نظرات