۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۹۴۱۲۶
معاون آموزش مدرسه علمیه الیگودرز خبر داد؛

اجرای طرح استادیاری در مدرسه علمیه مهدیه

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز گفت: طرح استادیاری با هدف استفاده از ظرفیت طلاب توانمند در این مدرسه برگزار می‌شود.
کلاس درس، استاد

حجت الاسلام سید محمد موسوی معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شش استاد در این مدرسه علمیه مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به این که طرح استادیاری نیز در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز اجرا می شود، افزود: این طرح بین طلابی که معدل بالای 17 دارند، برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری طرح استادیاری را استفاده از ظرفیت طلاب توانمند و موفق در فراگیری دروس حوزوی بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: با این اقدام تلاش می شود از بین طلاب پایه های بالاتر، افرادی که مستعدتر و قدرت بیان بالایی دارند برای تدریس دروس در پایه های پایین تر استفاده شود.

 

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز اخلاق و نحوه برخورد طلاب برای انتخاب استادیاری از دیگر عواملی است که در این زمینه مورد توجه قرار دارد.

 

وی یادآور شد: پس از انتخاب طلاب بین آنان آزمونی برگزار می شود و افرادی که نمره مورد نظر را کسب کنند، به عنوان استادیار مشغول فعالیت می شوند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون استادیاری بین طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز 9 نفر در این زمینه پذیرش می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که به صورت هفتگی از دروس حوزوی طلاب یک امتحان برگزار می شود، عنوان داشت: این آزمون سه شنبه های هر هفته برگزار می شود.

 

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز هدف از برگزاری این آزمون را تقویت پایه درس طلاب بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: با برگزاری آزمون هفتگی طلاب در راستای فراگیری دروس تدریس شده دقت و تلاش بیشتری دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آزمون هفتگی بین طلاب پایه های یک تا شش حوزوی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سؤالات آزمون میان ترم طلاب از همین نمونه سؤالات آزمون هفتگی انتخاب می شود. 

 

وی یادآور شد: نمره این آزمون هفتگی با نمره ترم طلاب جمع و محاسبه می شود و از این جهت برای طلاب از اهمیت بالایی برخوردار است./9459/302/ب3

ارسال نظرات